-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
Гризун vs бігун, або розмір має значення: рекламний ролик для енергетичного бренда NON STOP підкорив журі YO!DA 2020
Кожен для себе вирішує сам: гризун він у житті чи бігун? Боязко ховається в теплому кублі чи рухається non-stop, хай там яка перспектива і мета. Велике у нього «коло для діяльності» чи зовсім незначне. Від цього залежить масштаб нашої особистості. Таке світоглядне підґрунтя може бути у нового креативного рекламного ролика для бренда NON STOP. Або може й не бути. Адже це – питання прочитання…
Хай там як, а NON STOP™ завжди надихає на перший крок! 9 жовтня відбулася церемонія нагородження премії YO! Directors Awards 2020 для молодих режисерів, що лише вперше ступили на ниву професії. Гран-прі здобув Кирило Свєташов за нетривіальне відео для NON STOP™. Ось як роз’яснив появу задуму сам автор: «Ідея для NON STOP™ з’явилася сама собою за день до дедлайну подавання, і я надіслав лише її, швидко написавши історію у вигляді кіносценарію. Хотілося зняти незвичайний сюжет, неможливий в реальному житті, але водночас викликати у глядача живі емоції, незважаючи на абсурдність того, що відбувається».
Дебютант по-своєму обіграв концепт «невпинної енергії», яку представляє NON STOP™. За сюжетом відео герой намагається змусити свого домашнього улюбленця – хом’яка – опанувати бігове коло. Проте незворушна тварина ховається в нетрях дерев’яного будиночку і не показує звідтам навіть носа. Всі намагання заохотити гризуна – їжею, відео, пальцями – зазнають фіаско. Тоді хлопцю спадає на думку показати клас власним прикладом! Ковточок NON STOP™, повноцінний трудовий день столяра, спортивна форма у стилі гламурних 80-тих – і ось він вже мчить у біговому колі величиною з людину. І хоча на хом’яка цей перформанс не справляє жодного враження, зате його хазяїн набуває чудової фізичної форми і енергетичного заряду.
Місія конкурсу YO! Directors Awards, або ж скорочено YO!DA – відкрити нові імена в українському рекламному полі; знайти яскравих, талановитих молодих кінематографістів, які прагнуть знімати якісну та сучасну рекламу, й надати їм можливість отримати першу рекламну роботу у власне портфоліо. Тож цьогоріч Grand Prix Jury Prize здобув Кирило Свєташов за роботу для NON STOP™ і отримав грант 2000 доларів за найкращу реалізовану ідею.
«Ми запропонували конкурсу наш NON STOP™ як «полігон» для творчих дій молодих талантів. Бо бренд – дуже яскравий, виразний, характерний і легко наводить на цікаві думки! Наш розрахунок був дуже точним, адже ми отримали Гран-прі! Бажаємо переможцеві Кирилу Свєташову «ніколи не зупинятися»: ні вдень, ні вночі! Бо творчість – це і є той вічний двигун, який змушує внутрішній та зовнішній світ стрімко еволюціонувати», – прокоментував Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.