-
NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.2: на екранах ТРЦ Gulliver з’явився ролик на підтримку довгоочікуваної гри - 22.09.2023
-
1020 грн штрафу за неподання малими виробництвами виноробної продукції звіту про свою діяльність - 06.09.2023
-
«Сільпо» за підтримки Мінветеранів запускає кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію» - 28.08.2023
-
Енергетик NON STOP S.T.A.L.K.E.R., присвячений грі S.T.A.L.K.E.R. 2, частуватиме відвідувачів Gamescom 2023 – найбільшої у світі виставки відеоігор - 21.08.2023
-
Без ліків! ТОП продуктів, які допоможуть нормалізувати тиск - 17.08.2023
-
До 17 000 грн штрафу за перевищення обсягів продажу магазинами безмитної торгівлі алкоголю та тютюну одній особі протягом доби - 16.08.2023
-
Медовий Спас на порозі: скільки коштує цьогоріч мед у супермаркетах - 10.08.2023
-
Як правильно зберігати продукти в холодильнику: дієві лайфхаки від Zakaz.ua - 07.08.2023
-
Zakaz.ua запустив у Львові доставку продуктів та напоїв з гастромаркету WINETIME - 04.08.2023
-
Сезон консервації 2023: в яку ціну обійдуться заготівлі на зиму - 28.07.2023
Граємо та ностальгуємо: бренд енергетичних напоїв створив 8-бітну гру «REVO LOVE IS»
Бренд REVO створив 8-бітну комп’ютерну гру «REVO LOVE IS» на підтримку нової лімітованої версії енергетичного напою з однойменною назвою. Гра присвячена темі кохання та еротичних пригод. Реалізувати ідею допомогли творчі партнери ГК «Нові Продукти», яка випускає REVO, – агенція TSD разом із дизайнером Дмитром Цапко.
Мета гри – пройти шлях київським мікрорайоном «ПОХ» (метро Позняки-Осокорки-Харківська), сповненим небезпечних випробувань і знайти своє кохання. За сюжетом, головний герой тікає з квартири коханки та опиняється на вулиці у спідній білизні. Там він змушений тікати від навіжених бабусь, які стають на заваді молодіжним розвагам, та місцевої гопоти. Добувати собі одяг, «полювати» на артефакти, які додають йому сили, й шукати бляшанки REVO LOVE IS, які виступають найпотужнішим афродизіаком. Наприкінці герой опиняється в нічному клубі, де й відбувається кульмінація. Гра сподобається усім, хто любить Super Mario й естетику 8-бітної епохи. Вона доступна на смартфоні й ПК.
«8-бітний ретро-стиль 1980-х і 1990-х років зараз дуже популярний, тому ми вирішили створити саме таку гру. Ми хотіли вчергове довести, що REVO любить і вміє створювати яскраві історії, які викликають щирий інтерес у молодіжної аудиторії напою. Гра «REVO LOVE IS» передає розбишацький візуальний стиль нової бляшанки REVO. Алкогольно-енергетичний коктейль REVO LOVE IS BITTER LEMON – це «суперсила» для отримання задоволення, яких так не вистачає в буденному житті, особливо зараз. А у комп’ютерній грі таку саму суперсилу завдяки REVO отримує головний герой», – прокоментувала Олена Селютіна, директорка з комунікацій ГК «Нові Продукти».
Зіграти у «REVO LOVE IS» можна за посиланням: https://revo.cool/
Запуск гри був присвячений лімітованій версії енергетичного напою – REVO LOVE IS BITTER LEMON. Напій випускається у бляшанці 0,5 літра і має провокаційний та зухвалий дизайн в рожевому кольорі. Також на банці розміщений QR-код із грою.
REVO LOVE IS BITTER LEMON має абсолютно новий для лінійки REVO смак з пікантною кислинкою та ідеальним поєднанням лимона та лайма. Водночас енергетик продовжує серію лімітованих версій REVO LIMITED EDITION (у попередні роки виходили REVO LIMITED EDITION та REVO LOVE IS 1.0 у білому кольорі із зображенням космонавта). І традиційно містить природні екстракти гуарани та даміани, кофеїн, натуральні соки. З початку серпня REVO LOVE IS BITTER LEMON буде доступний у торгових мережах Fozzy Group, Aushan та Novus.
Сайт: http://newproducts.com