Cтартує другий сезон легендарного бійцівського онлайн-турніру Pit Bull Fight

10 серпня для всіх вболівальників та майбутніх фанів онлайн-шоу Pit Bull Fight ІІ прозвучала перша лунка команда від рефері «Файт!». До старту другого сезону бійцівського турніру під егідою енергетичного бренда PIT BULL відбувся реліз трейлера на офіційному YouTube-каналі Pit Bull Fight. Відео влучно передає підривний настрій видовища та анонсує деякі важливі зміни, що відбулися з розвитком та вдосконаленням формату.

Загалом другий сезон обіцяє стати дуже розмаїтим, адже організатори значно розширили опції відбору учасників. У боях візьмуть участь четверо одиночних професійних бійців середньої ваги (80 кг, перша четвірка) та четверо – напівсередньої ваги (70 кг, друга четвірка); дві команди футбольних фанів-антагоністів та дві – професійних спортсменів, що попарно зустрінуться на октагоні у форматі командних сутичок 3×3. Також очікується аматорський бій із реєстрації на сайті між простими хлопцями, що полюбляють випустити пару з допомогою кулаків, та гарячий, як розпечений октагон, бонус – гранд-фінал між переможцями 2019 року Ніджатом Валієвим та Олександром Теном. Легендарне видовище гарантоване!

Розширився і перелік видів єдиноборств, які конкуруватимуть за переможні лаври цього сезону: до боксу, ушу саньда, бойового самбо, кікбоксингу, тайського боксу та рукопашного бою додалися дзюдо – японське бойове мистецтво, так званий «шлях беззбройної боротьби», та греплінг – комплексний вид боротьби, що базується на застосуванні больових та задушливих прийомів. Представлятимуть свої коронні види спорту бійці з усіх куточків України – від Тернополя, Вінниці, Полтави та Києва до Харківщини, Дніпропетровщини, Кіровоградщини та міста Луганськ. Серед технічних нововведень: бійцівські рукавиці стануть жорсткішими, 8-унсовими, з обрізаними напальчниками, як у ММА; додано 30 секунд на клінч та партер, щоб бійці могли робити більш ефектні та амплітудні кидки.

«Шоу Pit Bull Fight створено як відповідь на змінені уподобання у вживанні контенту нашою аудиторією: замість ТБ – YouTube, TikTok, Instagram, серіали, підписки на блогерів. Наша мета – створювати трушні та релевантні для аудиторії проєкти в дусі часу, залучаючи сотні тисяч органічних переглядів. Pit Bull Energy залишається вірним собі та своїм прибічникам, у нас немає шаблонних підходів і нав’язаних стандартів, ми говоримо зі споживачем прямо та зрозуміло, і ми неухильно рухаємося вперед, заряджаючи своєю енергією», – зазначила Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Концепцію другого сезону Pit Bull Fight також прокоментував Іван Базар, керівник #ODDEE Agency, які виступають співавторами проєкту: «У новому сезоні ми хотіли дати глядачам ще більше емоцій та видовищніших форматів. Тому запросили на поєдинки в октагон футбольних фанатів. ЦСКА vs «Динамо» – це бій із цікавим бекграундом сутичок ультрас. Якби законодавство дозволяло без наслідків провести бої без рукавиць, то ми б це зробили, але на жаль… Ще ми змінили підхід до розкриття історій кожного бійця, додавши lifestyle. Кожен фрагмент – це окремий маніфест (так ми створили 8 маніфестів менше ніж за 1,5 місяця). Дивіться. Підписуйтеся. Пишіть коментарі. Це допоможе просунути наш проект на YouTube».

Про проєкт

Pit Bull Fight – безпрецедентне українське інтернет-шоу у форматі бійцівського турніру. В основі ідеї – проведення змішаних боїв серед представників різних видів бойових мистецтв: від кікбоксингу та карате до тайського боксу, ушу та рукопашного бою. Характерна риса проєкту – унікальна андерграундна атмосфера, відсутність промоутерів та рейтингів, лише чесна міць бійців, натхненних бажанням довести верховенство свого стилю. Мета – визначити найстійкішого духом та найрозвиненішого тілом «файтера по життю», образ якого традиційно втілює культура PIT BULL™.

В рамках першого сезону Pit Bull Fight, що тривав із червня до вересня 2019 року, вийшло 11 відео, які зібрали понад 2,5 мільйони переглядів на YouTube, мільйони лайків та шерів у соцмережах. Аудиторія в Україні зросла майже вдвічі, лише за три місяці новий YouTube-канал набрав понад 30 тисяч підписників. Сміливість та новаторство допомогли PIT BULL™ залучити нових споживачів – лоялістів бренда, суттєво збільшити продажі та стати №1 в категорії енергетичних напоїв України за часткою ринку. Проєкт потрапив до трійки лідерів Effie Awards Ukraine 2019 у категорії «Брендований контент та послуга».

Офіційний сайт Pit Bull Fіght

Сторінка в Instagram.

YouTube-канал.