Carlsberg Ukraine здобула 5 винагород на конкурсі Effie Awards-2017

Команда маркетингу Carlsberg Ukraine була визнана найкращою за результатами конкурсу Effie Awards-2017. А самі продукти компанії зібрали цьогоріч 5 винагород. Офіційна церемонія нагородження відбулася 13 грудня у Києві.

Щорічна премія Effie Awards обирає найбільш успішні кейси з маркетингових комунікацій. До складу журі конкурсу увійшли провідні українські маркетинг-спеціалісти, топ-менеджери комунікаційних агентств та медіа консультанти. Так, цього року 130 експертів оцінювали поєднання стратегії, креативу і, як результат, ефективність комунікацій.

Освіжаючі хард-дрінки Seth&Riley’s Garage отримали бронзу в категорії «алкогольні та слабоалкогольні напої». Бренд зміг переконати, що «знає про лимони все» не лише мільйони споживачів, але й професійне журі конкурсу. Особливий tone-of-voice знайшов своє втілення у рекламних роликах, соціальних мережах, на упаковці та у відеоблогах. Усе це зробило Seth&Riley’s Garage фіналістом ще в одній категорії — «молодіжний маркетинг».

Не менш успішною виявилася лімітована лінійка Somersby із соком чорниці: бренд виграв бронзову винагороду категорії «алкогольні та слабоалкогольні напої» та став фіналістом категорії «сезонний маркетинг». У 2017-му році цей сидр досяг безперечного лідерства серед неяблучних смаків. Нестандартна BTL-акція «Сезон чорничних розваг» привернула увагу тисячі модників та модниць, які бажали пофарбуватися у трендовий чорничний колір.

Поза увагою журі не залишився й «Квас Тарас», який узяв бронзу в категорії «кампанії з тривалим ефектом». Завдяки комплексній стратегії, бренду вдалося осучаснити категорію квасу, зробивши його трендовим освіжаючим напоєм. Мільйони українців полюбили нестандартні Білий та Чорний квас.

Ставши спонсором Євробачення-2017 в Україні, торгова марка «Львівське-1715» змогла знайти те, що об’єднує українців так само, як і 300 років тому, — традиції гостинності. З цією кампанією бренд став фіналістом конкурсу Effie Awards-2017 у категоріях «разове залучення», «кампанії з короткостроковим ефектом» та «корпоративна репутація».

«Перемогти в конкурсі Effie Awards — дуже почесно, адже організатори відзначають лише ті креативні ідеї, які реально працюють. Але це не тільки наша заслуга, і ми надзвичайно вдячні нашим партнерам – агенціям, які розуміються на тенденціях ринку, підхоплюють наші ідеї та реалізують їх у найефективніший спосіб! І також наша перемога була б неможливою без нашого споживача, який обирає продукцію Carlsberg Ukraine і мотивує нас бути ще кращими і більш досконалими щодня!», — Ірина Качура, віце-президент з маркетингу Carlsberg Ukraine.

Про компанію Carlsberg Ukraine:

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Бренд Carlsberg є одним з найвідоміших пивних брендів в світі, а бренди Балтика, Carlsberg і Tuborg входять до числа найбільших брендів в Європі. В Carlsberg Group працюють більше 41 000 осіб, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу. За підсумками 2016 року Carlsberg Group продала близько 35 мільярдів пляшок пива*.

Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com.

До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м. Запоріжжя, м. Київ та м. Львів. У компанії працює більше 1500 осіб. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth & Riley’s Garage, Harp, Warsteiner, Grimbergen і інші.

Компанія Carlsberg Ukraine входить до списку найбільших платників податків України (за даними рейтингу «ТОП-100 платників податків України» видання «Бізнес», 2016 г.), а також займає перше місце в номінації «Репутаційна стабільність» (за даними рейтингу «Репутаційні активістів» видання «Бізнес», 2016 г.). Carlsberg Group — один з найбільших датських інвесторів на території України.

За даними Nielsen**, за підсумками 2016 року частка компанії Carlsberg Ukraine на ринку пива України складає 29,9% в натуральному вираженні***, на ринку квасу частка компанії складає 43,9% в натуральному вираженні***.

Додаткова інформація на сайті www.carlsbergukraine.com.

Читайте новини компанії на офіційній сторінці в facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine.

* Літраж пляшок становить 0,5 л
** Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) — провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.
*** без урахування території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь за період січень-грудень 2016 року.

Оставить комментарий