Carlsberg Ukraine підтримує етичне ведення бізнесу в Україні

unic-sertifikatКомпанія Carlsberg Ukraine приєдналася до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC). Нова ініціатива, що просуватиме ідеї етичного ведення бізнесу, оголосила про старт своєї роботи 9 жовтня 2017 року.

Мережа була створена за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку і Організації економічного співробітництва. Її мета — об’єднати відповідальні компанії з усієї України і просувати ідеї доброчесного ведення бізнесу. Наразі UNIC налічує 42 українські та міжнародні компанії, які надали собі самооцінку за анкетою, а також пройшли репутаційну перевірку за відкритими джерелами.

Ставши частиною мережі, компанія зобов’язується підтримувати добру ділову репутацію і засвідчити результати діяльності через рік. Йдеться про створення чітких правил поведінки та політики нетерпимості до корупції, поширення етичних стандартів серед партнерів та колег, забезпечення повної прозорості та підзвітності бізнесу.

«Корупція залишається основною перешкодою для економічного росту України. За даними Transparency International, Україна посідає 131 місце з 176 позицій в рейтингу сприйняття корупції. Створення мережі допоможе об’єднатися лідерам ділової спільноти України, які усвідомлюють важливість прозорого бізнесу і готові стати прикладом для інших компаній», – наголосив Альгірдас Шемета, бізнес-омбудсмен України та ініціатор створення UNIC.  

«Трудові права та права людини, відповідальне постачання, боротьба з хабарництвом та корупцією, а також висока якість продукції завжди були ключовими питаннями для Carlsberg Ukraine. Вступ до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу дозволить об’єднати зусилля і протидіяти корупції в Україні колективно, підвищити інтерес до прозорого ведення бізнесу серед інших учасників ринку», — Євгенія Піддубна-Смирнова, старший директор з корпоративних відносин Carlsberg Ukraine.

Про компанію Carlsberg Ukraine:

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Бренд Carlsberg є одним з найвідоміших пивних брендів в світі, а бренди Балтика, Carlsberg і Tuborg входять до числа найбільших брендів в Європі. В Carlsberg Group працюють більше 41 000 осіб, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу. За підсумками 2016 року Carlsberg Group продала близько 35 мільярдів пляшок пива *.

Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com.

До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м. Запоріжжя, м. Київ та м. Львів. У компанії працює більше 1500 осіб. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth & Riley’s Garage, Harp, Warsteiner, Grimbergen і інші.

Компанія Carlsberg Ukraine входить до списку найбільших платників податків України (за даними рейтингу «ТОП-100 платників податків України» видання «Бізнес», 2016 г.), а також займає перше місце в номінації «Репутаційна стабільність» (за даними рейтингу «Репутаційні активістів» видання «Бізнес», 2016 г.). Carlsberg Group — один з найбільших датських інвесторів на території України.

За даними Nielsen **, за підсумками 2016 року частка компанії Carlsberg Ukraine на ринку пива України складає 29,9% в натуральному вираженні ***, на ринку квасу частка компанії складає 43,9% в натуральному вираженні ***.

Додаткова інформація на сайті www.carlsbergukraine.com.

Читайте новини компанії на офіційній сторінці в facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine.

* Літраж пляшок становить 0,5 л

** Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) — провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.

*** без урахування території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь за період січень-грудень 2016 року.

Оставить комментарий