Бренд Stella Artois отримав нагороду на World Beer Awards 2019 у категорії International Lager

У Лондоні оголошено результати щорічного глобального конкурсу World Beer Awards. Бренд Stella Artois компанії AB InBev Efes узяв першість у категорії «Найкращий міжнародний лагер» (Best International Lager). Журі заходу віддало найбільшу кількість голосів пиву бренда за його особливий смак, що освіжає, з тонким хмельовим післясмаком.

«Stella Artois — найвишуканіший європейський лагер на українському ринку. Нагорода, яку отримала Stella Artois на авторитетному конкурсі World Beer Awards, ще раз підтверджує високу якість нашого пива, оціненого професіоналами галузі з усього світу», — говорить Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes Україна.

Цьогоріч експерти World Beer Awards обирали найкращі сорти пива серед 2600 позицій із 26 країн. Журі оцінювало насиченість, колір, смак напоїв у 9 різних категоріях. У номінації International Lager вони віддали перевагу найкращому світлому лагеру з характерним ніжним ароматом і смаком. При виробництві таких напоїв зазвичай використовується ячмінний солод, але допускаються незначні домішки кукурудзи. Даний сорт добре втамовує спрагу і зазвичай подається охолодженим. Усі ці характеристики властиві преміальному лагеру Stella Artois, за що бренд і отримав заслужену нагороду в конкурсі.

Stella Artois — преміальний бренд пива №1 у світі. Його історія почалася ще в 1366 році в місті Левен, Бельгія. Вперше запущене як пиво для різдвяних свят, незабаром Stella Artois завоювало величезну кількість шанувальників у 95 країнах світу. Для його створення використовуються найкращі європейські сорти хмелю та ячменю, які надають лагеру бездоганного і вишуканого смаку.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck’s, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».

Оставить комментарий