Бренд пивних лимонадів презентував два ексклюзивні смаки для мережі продуктових дискаунтерів

Невгамовний пивний лимонад FRIDAY™ ексклюзивно представив для мережі супермаркетів АТБ дві новинки: зі смаком лимончело та із соком грейпфрута. Смачний, духмяний, легкий: новий FRIDAY™ – це суцільне літо і нескінченний вихідний!

«Газовані пивні лимонади – продукт, що користується особливою популярністю влітку. По-перше, вони легкі – як на смак, так і щодо вмісту алкоголю, по-друге – із додаванням цитрусових, що чудово освіжає і тамує спрагу, по-третє – повністю готові до вживання, включно зі зручною упаковкою із кришечкою «твіст-оф». Для тих, хто вже встиг насолодитися класичними різновидами FRIDAY™, вихід нових представників лінійки стане приємним сюрпризом! Ядро аудиторії бренда – молодь, що цінує безтурботний спосіб життя та водночас економію коштів, тому вибір торговельної мережі для представлення нових смаків «вічної п’ятниці» є цілком слушним», – зауважив Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

FRIDAY Limoncello – це трендовий коктейль із ароматом лимона в оновленому виконанні; FRIDAY Grapefruit – освіжний фруктовий мікс із збудливою гірчинкою. Перший SKU можна розпізнати за салатово-рожевою етикеткою, на якій зухвалий тиранозавр з ірокезом розсікає на мопеді та волає у мікрофон. Помаранчево-синя етикетка другого – додає гендерного балансу і зображує чарівну акулу в бікіні, що задоволено релаксує у пінній ванній. Як і вся яскрава колекція, нові смаки випускаються в оригінальній пляшці об’ємом 0,45 л із приємними на дотик скляними бульбашками.

Готові до вживання мікси на пивній основі за авторськими рецептурами – модний напрям у барній культурі Європи та США. Сучасні інтерпретації пивних коктейлів у стилі Shandy – освіжні мікси пива та лимонаду – особливо популярні серед молодої аудиторії, що надає перевагу легким напоям замість традиційного пива. Цитрусові комбінації на основі таких інгредієнтів, як лимон, лайм, грейпфрут, апельсин тощо, якнайліпше збалансовують пивний смак.

FRIDAY™ – це нове покоління готових до вживання напоїв на натуральній пивний основі міцністю 5%. Бренд презентований ГК «Нові Продукти» в березні 2020 року. Саме тоді вперше в Україні з’явився такий незвичний формат, як «пивний лимонад». В основі концепції FRIDAY™ – протест проти сірих буднів та всевладдя безмежного дозвілля. Таку провідну ідею підкреслює унікальний дизайн пляшки із перекинутим догори дриґом написом FRIDAY, розроблений TS/D Agency. Основна смакова лінійка містить дві версії пивного лимонаду: «Лимон-Лайм» та «Апельсин-Лайм».

Довідка 

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.