-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
-
Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score - 16.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів на сніданок від Zakaz.ua. Частина 1 - 03.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів від Zakaz.ua. Частина 2 - 03.03.2023
-
Інфографіка: які продукти стали дешевше в українських супермаркетах протягом року - 25.01.2023
-
М’ясний ням! ТОП-рецептів смачних страв з курятини від Zakaz.ua - 19.01.2023
-
Запровадження попляшкового обліку алкоголю може створити надмірне навантаження для легальних операторів ринку - 17.01.2023
-
Індекс олів’є 2022: як за рік змінилася вартість новорічного салату - 27.12.2022
-
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання: хто отримав підтримку у проєкті «Фудбудуємо майбутнє» - 21.12.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку з нового Ultramarket на Подолі - 15.12.2022
«Боржомі»: поворот до нового стилю
IDS Borjomi International продовжує впроваджувати інновації: неповторний і сміливий характер бренда проявляється тепер і в оновленому вигляді мінеральної води «Боржомі». Знайома всім пляшка знайшла новий дизайн, змінила форми етикеток і зовнішній вигляд ковпачка. Більш того, навіть легендарний логотип став більш сучасним і виразним.
«Вода «Боржомі» з року в рік, від покоління до покоління залишається затребуваною і актуальною, в тому числі завдяки постійним інноваціям, технологічним нововведенням на виробництві та трансформацій у дизайні. Ми уважно відстежуємо всі теперішні візуальні тренди — сучасні кольори, форми, тенденції графічного оформлення і формати упаковки, — коментує Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. — На новому етапі ми пропонуємо подивитися на улюблену воду буквально під новим кутом — етикетка на упаковці повернулася на 90 градусів, змінилися шрифт і стилістика ілюстрації».
Отже, «Боржомі» в новому стилі — це:
- Зелена кришечка, що підкреслює індивідуальність напою, з опуклими буквами
- Срібний колір, що відображає легкість і преміальність
- Вертикальне написання бренду на верхній етикетці і оновлені шрифти, які зробили звичну упаковку більш стильною і сучасною
- Інноваційна стилістика ілюстрації
- QR-код на нижній етикетці для швидкого доступу до необхідної інформації про продукт
«Боржомі» в новому стилі вже доступний споживачам на полицях торгових точок. І, зрозуміло, оновлюючи зовнішній вигляд упаковки, унікальний склад і неповторний смак улюбленої води залишаються незмінними.