-
Переваги онлайн-доставки VARUS.UA: Що купували українці взимку - 07.03.2025
-
Готуємо легко та корисно з VARUS.UA: ідеальні рецепти для весни! - 05.03.2025
-
VARUS презентує новинку від власної ТМ Varto: CremaVera — ідеальна пара до гарячих напоїв! - 27.02.2025
-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 21.02.2025
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 21.02.2025
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Продуктивність обладнання з виробництва спирту визначатиме науково-дослідний інститут - 13.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
Єдиний реєстр місць зберігання продукції зі спирту і тютюну запрацює впродовж 60 днів - 28.01.2025
Aquarte – стрімке зростання категорії
Зростання продажів Aquarte за 7 місяців поточного року по відношенню до того ж періоду минулого склав 31%.
Лінійка Aquarte представлена чотирма збалансованими смаками, які відображають сучасний підхід до формування споживчих переваг: женьшень — яблуко, ромашка — маракуйя, гібіскус — гуарана — гранат, ацерола — апельсин.
Енергія, Фокус, Захист, Релакс — назви напоїв відображають їх функціональні властивості.
Зростання продажів Aquarte до минулого року за 7 місяців 2016 р склав 31%. На тлі падаючого ринку соків і газованих безалкогольних напоїв, такий результат показує, що на ринку безалкогольних напоїв є і зростаючі сегменти.
Компанія «Вітмарк–Україна» бачить основні передумови збільшення попиту Aquarte в зростаючому тренді здорового способу життя і переключення споживачів із солодких газованих напоїв на більш здорову альтернативу – в основі продукту негазована джерельна вода і рослинні екстракти. Крім того, значний внесок у зростання лінійки внесли зусилля на просування продукту в каналах збуту.
«Продукція Aquarte не має прямих аналогів серед конкурентів і ідеально підходить для втамування спраги після фізичного навантаження – бігу, ігрових видів спорту або занять у спортзалі», — говорить менеджер з маркетингу Роман Лисняк.
На думку експертів, в Україні ринок здорових продуктів ще тільки формується, а сегмент напоїв для людей, що живуть активної і швидкої життям, піклуються про здоров’я і хороше самопочуття і зовсім не заповнений.
За даними Euromonitor International, в 2015 році глобальний ринок функціональних напоїв, до яких відносять енергетичні, спортивні, збагачені напої та функціональну бутильовану воду, оцінювався в 92 млрд дол. При цьому середньорічний темп зростання ринку в період з 2010-го по 2015 рік становив 4,9%.
Ринок збагачених/функціональних напоїв в останні роки показують значне зростання, в грошовому еквіваленті у Західній Європі ця категорія напоїв виросла на 50% – від 308 млн дол. у 2009 році до 464 млн дол. у 2014 році.
За прогнозами експертів Euromonitor International, світовий ринок функціональних напоїв буде рости дуже швидко. Очікується, що за 5 років, з 2015-го по 2020 рік, він зросте на 3 млрд дол., збільшуючись на 9% в рік.
Продукція успішно експортується в такі країни як Швеція, Німеччина. Компанія «Вітмарк–Україна» очікує подальшого зростання продажів бренду на експортних ринках.
Источник: http://vitmark.com/uk/news/Aquarte_all