-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
«Наш Сок» Одесского завода детского питания увеличил силу бренда
Торговая марка «Наш Сок» Одесского завода детского питания укрепляет позиции на украинском рынке соков. Регулярное потребление ТМ «Наш Сок» выросло на 7 процентов в конце 2015 года.
По словам директора по маркетингу Компании «Витмарк-Украина» Дениса Барляева, торговая марка «Наш Сок» стремится сохранять продукцию доступной для массового потребителя, при этом обеспечивая традиционное и привычное для потребителей безупречное качество соков и нектаров, а также отличный вкус.