-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
-
Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score - 16.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів на сніданок від Zakaz.ua. Частина 1 - 03.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів від Zakaz.ua. Частина 2 - 03.03.2023
-
Інфографіка: які продукти стали дешевше в українських супермаркетах протягом року - 25.01.2023
-
М’ясний ням! ТОП-рецептів смачних страв з курятини від Zakaz.ua - 19.01.2023
-
Запровадження попляшкового обліку алкоголю може створити надмірне навантаження для легальних операторів ринку - 17.01.2023
-
Індекс олів’є 2022: як за рік змінилася вартість новорічного салату - 27.12.2022
-
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання: хто отримав підтримку у проєкті «Фудбудуємо майбутнє» - 21.12.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку з нового Ultramarket на Подолі - 15.12.2022
WSJ: Amazon запускает собственную линию продуктов питания
Компания Amazon готовится запустить собственные торговые марки продуктов питания и товаров для дома. Об этом сообщает The Wall Street Journal.
В частности, на рынке появятся такие марки, как Happy Belly, Wickedly Prime, Presto! и Mama Bear. Под этими названиями Amazon будет выпускать орехи, специи, чай, кофе, детское питание, витамины и бытовую химию.
По данным источников издания, компания будет предлагать собственную линию товаров только тем пользователям, которые оформили подписку на Amazon Prime.
Ожидается, что продукция появится на сайте Amazon уже в конце мая или начале июня.
Источник: gazeta.ru