-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
-
Виробники спирту та біоетанолу враховуватимуть гарантоване податкове зобов’язання з акцизного податку - 10.10.2024
-
Різномаїжний жовтень: акційні пропозиції на улюблені товари у тематичному каталозі від VARUS - 02.10.2024
-
Смак осені: рецепти гарбузових страв - 01.10.2024
-
Октоберфест: відчуй смак Німеччини у себе вдома - 23.09.2024
PepsiCo представила міксовані коктейлі Neon Zebra
Остання інновація PepsiCo полягає в Neon Zebra, безалкогольній лінійці коктейлів з вмістом натурального соку і без штучних підсолоджувачів.
Доступний у чотирьох ароматах — Margarita Mix, Strawberry Daiquiri Mix, Mojito Mix та Whisky Sour Mix — цей випуск має на меті позиціонувати PepsiCo як ключового гравця в категорії міксованих коктейлів.
«Зі зростанням споживання коктейлів вдома ми побачили можливість розширити цю швидкозростаючу категорію за допомогою продукту, який відповідає потребам споживачів для зручності — скоротити час, не шкодячи якості та смаку», — зазначила Емілі Сільвер, віце-президент з питань інновацій, PepsiCo Beverages.
«Neon Zebra додає новий рівень особистості в категорії міксованих коктейлів своїми яскравими ароматами та кольорами та простим у використанні форматом міні-банок, які легко перероблюються», — додала вона.
Джерело: trademaster.ua