Nestlé програла боротьбу за торгову марку «Vegan Butcher»

Компанія Nestlé відмовилася від своєї заявки на торгвіельну марку «Vegan Butcher», після протесту американського веганського магазину The Herbivorous Butcher.

Розташований у Міннеаполісі, магазин The Herbivorous Butcher був створений братом і сестрою Кейл і Обрі Уолч у 2016 році для продажу різноманітних видів м’яса та сирів на рослинній основі.

У серпні 2017 року The Herbivorous Butcher намагався зареєструвати торгову марку «Vegan Butcher» в Управлінні патентів і товарних знаків США (USPTO), але йому було відмовлено на підставі того, що цей термін був «просто описовим».

У 2017 році Nestlé придбала каліфорнійський рослинний бренд Sweet Earth Foods і з тих пір випустила Awesome Burger. Швейцарський гігант також заявив, що продаватиме веганські делікатеси Sweet Earth у супермаркетах під назвою » The Herbivorous Butcher».

Nestlé звернулася до USPTO із заявою на реєстрацію відповідної торгової марки, але The Herbivorous Butcher опротестував це, аргументувавши, що цей термін є вирішальним для маркетингу та діяльності його незалежної м’ясної крамниці.

Після цього Nestlé скасувала свою заявку, і The Herbivorous Butcher, таким чином, виграв судову битву. Виробник заявив, що відмовився від юридичної тяганини, оскільки  хоче заохотити компанії продовжувати інновації з м’ясом рослинного походження без потенційного правового захисту

Джерело: trademaster.ua