-
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти і чому. Головні гастрофаворити на VARUS.UA - 26 mins назад
-
Що сказали б продукти, якби вміли говорити? - 35 mins назад
-
Що купити — щоб знати, що готувати - 09.05.2025
-
Літо на смак: насолоджуйся морозивом власного виробництва від VARUS! - 30.04.2025
-
Від овочів до вина: що найчастіше замовляють у великих містах України - 30.04.2025
-
Як змінюється поведінка покупців VARUS.UA: тренди, аналітика, адаптація - 29.04.2025
-
Скасовано постанову щодо ведення єдиних реєстрів виробників і продавців алкоголю та тютюну - 18.04.2025
-
ТМ Varto презентує новинку: хрумкий перекус для активного життя! - 16.04.2025
-
Уповноваження на оцінку безпечності харчових продуктів діятиме 5 років - 04.04.2025
-
Заяву на розрахунок продуктивності обладнання з виробництва спирту можна подати в е-формі - 01.04.2025
Nestlé програла боротьбу за торгову марку «Vegan Butcher»
Компанія Nestlé відмовилася від своєї заявки на торгвіельну марку «Vegan Butcher», після протесту американського веганського магазину The Herbivorous Butcher.
Розташований у Міннеаполісі, магазин The Herbivorous Butcher був створений братом і сестрою Кейл і Обрі Уолч у 2016 році для продажу різноманітних видів м’яса та сирів на рослинній основі.
У серпні 2017 року The Herbivorous Butcher намагався зареєструвати торгову марку «Vegan Butcher» в Управлінні патентів і товарних знаків США (USPTO), але йому було відмовлено на підставі того, що цей термін був «просто описовим».
У 2017 році Nestlé придбала каліфорнійський рослинний бренд Sweet Earth Foods і з тих пір випустила Awesome Burger. Швейцарський гігант також заявив, що продаватиме веганські делікатеси Sweet Earth у супермаркетах під назвою » The Herbivorous Butcher».
Nestlé звернулася до USPTO із заявою на реєстрацію відповідної торгової марки, але The Herbivorous Butcher опротестував це, аргументувавши, що цей термін є вирішальним для маркетингу та діяльності його незалежної м’ясної крамниці.
Після цього Nestlé скасувала свою заявку, і The Herbivorous Butcher, таким чином, виграв судову битву. Виробник заявив, що відмовився від юридичної тяганини, оскільки хоче заохотити компанії продовжувати інновації з м’ясом рослинного походження без потенційного правового захисту
Джерело: trademaster.ua