-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
-
Як з VARUS.UA легко зібрати кошик для дачного вікенду: добірка товарів і готових ідей - 19.05.2025
-
Торгівлю алкоголем заборонятимуть виключно на територіях бойових дій і тимчасово окупованих - 19.05.2025
-
5 неочікуваних речей про текілу, які ми дізналися з подкасту MAUDAU - 16.05.2025
-
Як кияни готуються до пікніків і барбекю сезону: що замовляють на VARUS.UA - 15.05.2025
-
Маленькі травневі задоволення на VARUS.UA: як перетворити покупки на свято - 14.05.2025
McDonald’s обновил лого, упаковку и меню McCafé, бросив вызов Starbucks
Обновления включают новое лого, серию кофейных напитков и готовых к потреблению продуктов. В новом лого текст McCafé поместили в черный круг, а желтые точки на белом фоне придают минимализма и утонченности. Новая линейка McCafé Espresso бросает вызов Starbucks с серией напитков, включая макиато, мокко, и ряд латте, даже со вкусом пряной тыквы. В начале 2018 года McCafé и The Coca-Cola Company выпустят три напитка в бутылках McCafé Frappe со вкусом карамели, ванили и мокко. Благодаря такому обновлению McCafé может вскоре стать постоянным атрибутом на кофейной сцене и даже ослабить Starbucks и The Coffee Bean & Tea Leaf более низкими ценами.
Старое лого:
Новый дизайн: