-
Які продукти мають зберігатися у тривожній валізці - 19.05.2022
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
-
У bafood до Дня закоханих їжа заговорила про кохання - 08.02.2022
-
Новий вигляд, колишній смак: редизайн бляшанки REVO™ 2022 - 03.02.2022
McDonald’s усилит роль франчайзи
Стив Истербрук, девять недель назад ставший гендиректором McDonald’s, в понедельник провел презентацию, на которой рассказал о своем плане реформирования корпорации. Истербрук возглавил McDonald’s в неблагоприятный для корпорации период: вкусы потребителей менялись, конкуренция усиливалась, рост европейского бизнеса замедлялся, в ряде регионов возникли проблемы из-за безопасности продуктов.
«В последние пять лет мир за пределами компании менялся быстрее, чем ее бизнес, — констатировал Истербрук. — Я не стану закрывать глаза на острую необходимость перестроить этот бизнес».