-
Худнемо до літа! ТОП дієтичних продуктів - 26.05.2023
-
Лідер ринку слабоалкогольних напоїв – SHAKE™ святкує ювілей - 23.05.2023
-
Дерусифікація товарів у продуктовому ритейлі - 18.05.2023
-
Шашличний сезон 2023: як вибрати м’ясо та яка його вартість у супермаркетах - 12.05.2023
-
Напій NON STOP додасть сил героям нової гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля - 08.05.2023
-
Лайфхаки вибору якісних манго, лічі, рамбутану та інших екзотичних фруктів - 04.05.2023
-
Індекс борщу: як змінилася вартість української страви - 27.04.2023
-
Великдень 2023: що покласти у кошик до церкви та у скільки обійдуться святкові смаколики - 05.04.2023
-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
-
Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score - 16.03.2023
Лідер ринку слабоалкогольних напоїв – SHAKE™ святкує ювілей
Найяскравіший освіжний напій – SHAKE™ у травні 2023 року святкує ювілей. Саме із появою SHAKE™ в Україні з’явився і почав розвиватись ринок слабоалкогольних напоїв. Цей бренд першим випустив ready-to-drink версії всесвітньо відомих барних коктейлів, а також створив власні смаки слабоалкогольних газованих напоїв за ексклюзивною рецептурою. І до сьогодні лінійка коктейлів SHAKE™ постійно видозмінюється й поповнюється оригінальними сезонними смаками.
Споживачі SHAKE™ – ефектні та нестримні особистості, які прагнуть завжди залишатися в епіцентрі суспільної уваги та надихатися творчими й яскравими подіями. Саме тому напої SHAKE™ представлені у двох форматах: скляній пляшці 0,33 л та алюмінієвій банці 0,5 л. Їх дуже зручно брати з собою у будь-які пригоди: на вечірки, концерти та пікніки.
З 2021 року бренд запустив на українському ринку нову категорію напоїв – безалкогольні газовані соковмісні коктейлі SHAKE™ ZERO ALCOHOL у бляшанках об’ємом 0,33 л. Вони самодостатні за смаками та ароматами, але за бажанням на основі цих напоїв можна готувати всесвітньо відомі алкогольні та безалкогольні коктейлі. SHAKE™ ZERO ALCOHOL також будуть до смаку активній сучасній молоді, яка не вживає алкоголю, надає перевагу натуральним смакам, але так само любить яскраві вечірки й легкість спілкування.
«SHAKE™ став улюбленим первістком ГК «Нові продукти», втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. Він з’явився на полицях супермаркетів ще тоді, коли ринку слабоалкогольних продуктів в Україні не існувало, і швидко завоював любов споживачів, завдяки різноманітним й освіжним смакам, яскравому кольору та дизайну. SHAKE™ і досі залишається у тренді, адже смаки та сама філософія бренду трансформується й розвивається згідно з вимогами часу. SHAKE™ розділяє цінності сучасної молоді, яка прагне сміливо самовиражатися та пропагує ідеї толерантності й культурного різноманіття», – підкреслив Борис Ткачов, директор з маркетингу групи компаній «Нові Продукти».
SHAKE™ і сьогодні зберігає лідерство в сегменті слабоалкогольних напоїв в Україні. У першому кварталі 2023 року ринкова частка SHAKE™ становила 20% (за даними 12 національних мереж роздрібної торгівлі). Бренд регулярно оновлює асортимент, і окрім вже давно знайомих споживачам смаків SHAKE BORA BORA, SHAKE DAIQUIRI, SHAKE SEXX ON THE BEACH, SHAKE TEQUILA SOMBRERO цього року з’явився новий – SHAKE WHISKEY SOUR.
SHAKE™ ZERO ALCOHOL також завойовує своє місце на полицях супермаркетів і щомісяця нарощує продажі.
Нагадаємо, SHAKE™ входить до групи компаній «Нові Продукти», яка працює в Україні вже два десятки років, і експортує свою продукцію у більш ніж 20 країн світу (крім росії та білорусі).
Сайт: http://newproducts.com