SHAKE™ тепер носить в обтяжку та ще більше зваблює на вечірках…

Рестайлінг паковання легендарного гламурного коктейлю та рекламний ролик у стилі нестримного нічного життя

Цього літа в моді – цільні купальники! Адже вони ретельніше вуалюють таємницю та пробуджують апетит до внутрішнього вмісту. Аби підкреслити звабливу форму своєї витонченої пляшки, SHAKE™ також приодягнувся в нове цільне паковання «слівер» (від англ. «рукав»), виконане з яскравої та приємної на дотик матової плівки. Автором нового дизайну є Дмитро Цапко, арт-директор і засновник TS/D Agency, а співавтором виступив Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Вся улюблена лінійка космополітичних смаків – Bora Bora, Теquila Sombrero, Sexx on the Beach, Daiquiri, Ice Baby, Sprizz та Fragorino – набули нового трендового вигляду та ще більше впізнаваності й контрасту. Паралельно з  оновленням дизайну SHAKE™ в склі 0,33 л, змінився лук коктейлів SHAKE™ в бляшанці 0,5 л. Завдяки використанню спеціального матового покриття, барвисту та стильну баночку ще приємніше тримати в руках. Новинки нещодавно надійшли до продажу і вже зваблюють із магазинних полиць шанувальників красивого осяйного життя.

Принагідно до редизайну паковання усієї продукції бренда було створено новий рекламний відеоролик Shake it, baby! Це – яскравий маніфест оновленого SHAKE™ 2021, закарбований у соковитому візуальному ряді, сповненому фану, куражу та найкрутіших спецефектів! До виробництва цієї непересічної роботи були залучені топові сучасні арт-команди та кліпмейкери: креатив – ISD Group, продакшн – No Stars, режисер – Медет Шаяхметов.

Красиве життя – більше не про стандарти, вони в минулому. У нової краси немає одного єдиного визначення, вона – різноманітна, тому за нею так цікаво спостерігати. А отже вхід до найкрасивішої туси року – відкритий усім, хто не боїться самовиражатися і бути в центрі уваги. Подобатися? Неважливо. Бути красивим для всіх? Неможливо. Бо у кожного на екрані смартфону своя точка зору. І всі бачать твою красу по-різному. Shake it, baby!

В кадрі ми бачимо головну героїню: ефектну дівчину яскравої зовнішності у блискучому вбранні в обтяжку – задоволену, зухвалу, самовпевнену. Заряджена настроєм SHAKE™, вона пірнає у круговерть клубного життя: пістрявий натовп, потужний саунд, вир емоцій. Камера всюди слідує за щасливою героїнею, яка ніби парує над землею. Несуться інстаграмні стріми, летять тонни лайків, блищать променисті посмішки: саме так буває, коли ти – королева танцмайданчика і зірка соцмереж!

«SHAKE™ – піонер українського ринку слабоалкогольних напоїв. Він з’явився далекого 2003 року і став улюбленим первістком ГК «Нові Продукти», втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. SHAKE™ супроводжує своїх споживачів крізь час і плинність поглядів, гнучко трансформуючись, а відтак завжди залишаючись у тренді. Наразі світом править ідея культурного різноманіття та віртуальної реальності, і це чудово накладається на імідж легкого та завжди неупередженого SHAKE™. Зовнішній вигляд, музичний смак, сексуальна орієнтація, рід занять та захоплення – все це найкраще працює в міксі, будучи найсмачнішим коктейлем життя! Тож SHAKE™ спонукає: змінюйся на краще, але залишайся собою, сміливо самовиражайся, але не нав’язуй свої погляди, тоді ти обов’язково станеш епіцентром публічної уваги і об’єктом суспільного захвату», – поділився міркуваннями Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

Реліз рекламного ролика вже відбувся на початку серпня і поступово відеоробота поширюватиметься все новими медійними каналами. Адже всі мають дізнатися, що SHAKE™ з кожним роком виграновується, ніби осяйний діамант українського ринку напоїв. І нехай твоє літо смакує якомога довше з оновленим SHAKE™!

Над рекламним роликом працювали:

Клієнт – Група Компаній «Нові Продукти»

  • Креативний директор – Олександр Стрижельчик
  • Директор зі стратегії – Борис Ткачов

[isdgroup]

  • Креативний директор Віктор Шкурба
  • Директор зі стратегії Михайло Траверсе
  • Керівник креативної команди Андрій Міщенко
  • Арт-директор Марина Кізілова
  • Директор по роботі з клієнтами Cвітлана Мирончук
  • Акаунт-менеджер Ярослава Сидорчук
  • Креативний продюсер Джек Баратов
  • Копірайтер Юлія Івакіна
  • Дизайнер Ірина Липавська
  • Молодший менеджер Анастасія Гармашева

No Stars

  • Режисер Медет Шаяхметов
  • Оператор-постановник Ілля Максименко
  • Другий режисер Максим Балтер
  • Виконавчий продюсер Костя Галико
  • Продюсер Ольга Данюкова
  • Асистент продюсера Евеліна Бялая
  • Художник-постановник Данило Дубровський
  • Продакшн-менеджер Микола Полудень
  • Кастинг-менеджери Павло Макарченко, Катерина Мамчур
  • Локація Павло Ботвіновський
  • Стиліст Василь Бондаренко
  • Мейкап & Зачіски Вадим Ляшенко
  • Гафер Олександр Швет
  • Фокус-пуллер Владислав Добрик
  • Асистент оператора Павло Чуй
  • Плейбек Юрій Клим
  • Пост-продакшн продюсер Евеліна Бялая
  • Пост-продакшн & Cпецефекти Buralqy
  • Редактор Андрій Перетрутов
  • Кольорокорекція Ерлан Танаєв
  • Cаунд-дизайн – Олександр Пустарнаков

Довідка

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA. 

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.