-
Кращі запіканки для ситної вечері - 2 дней назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
PIT BULL™ – офіційний партнер легендарного ФК «Динамо»
Партнерство передбачає підтримку з боку бренда у чемпіонатах України та Лізі Чемпіонів
У липні 2021 року футбольний клуб «Динамо» та енергетичний бренд PIT BULL™ підписали угоду про співпрацю. Згідно домовленості, PIT BULL™ набуває статусу офіційного партнера ФК «Динамо» (Київ).
Співпраця передбачає підтримку команд ФК «Динамо» (Київ) та «Динамо»-U19 (молодіжна команда) на Чемпіонаті України та у Лізі Чемпіонів, розміщення логотипа бренда на формі гравців, прояви та представленість PIT BULL™ на стадіоні «Олімпійський» під час усіх ігор ФК «Динамо», а також у межах спільної зовнішньої рекламної кампанії та промоактивностей для вболівальників.
«Раді оголосити, що українські команда-лідер та бренд-лідер об’єднали власні енергії задля досягнення найвищих результатів. Для PIT BULL™ спонсорство ФК «Динамо» означає розширення меж нативної взаємодії з цільовою аудиторією та утвердження власних провідних позицій, зокрема на спортивній арені. PIT BULL™ послідовно вибудовує свою комунікацію на базі реальних інтересів і потреб споживачів: нашим прихильникам добре відомий проєкт Pit Bull Fight. Наразі ми із задоволенням долучаємося до справжнього виру емоцій футбольних фанів. Ми щиро вболіваємо за успіхи ФК «Динамо» на Чемпіонаті України та у Лізі Чемпіонів!», – зазначила Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
«Партнерство – відповідальний іміджевий крок, тому під час вибору спонсора ми чітко орієнтуємося на такі критерії, як упізнаваність бренда в Україні, актуальність його товарів для вболівальників, здорові цінності і спрямованість на підтримку молоді й спорту. Клуб взаємодіє лише з найкращими компаніями, лідерами галузі. Колаборація з PIT BULL™ – це синергія сильних брендів, що має на меті поліпшити комунікацію з прихильниками футболу та реалізувати амбіції безумовної першості. Сподіваємося на плідну та тривалу співпрацю!», – прокоментував Олексій Паламарчук, віце-президент із маркетингу ФК «Динамо».
Наразі бренд підтримуватиме виступ ФК «Динамо» (Київ) у матчах VBET Ліги, Ліги чемпіонів УЄФА, Суперкубка України та Кубка України, а також «Динамо»-U19 у Чемпіонаті юнацьких команд та Юнацькій лізі УЄФА. В рамках співпраці планується розміщення реклами на стадіоні «Олімпійський» та інші активності. У подальших планах партнерів – вийти за рамки звичних спонсорських рекламних проявів і зробити соціально значущий внесок у залучення молоді до футболу в м. Києві, скеровуючи її нестримну енергію у конструктивне і перспективне русло.
ФК «Динамо» (Київ) є найпопулярнішим та найтитулованішим клубом України. За весь час існування динамівці виграли 29 чемпіонських титулів, 22 національні Кубки, 12 Суперкубків, 2 Кубки володарів кубків та Суперкубок УЄФА. «Динамо» дало світовому футболу цілу плеяду легендарних гравців, таких як Олег Блохін та Андрій Шевченко. Окрім досягнень дорослої команди, «Динамо» багато років займається розвитком дитячого футболу. Великими успіхами відзначилася юніорська команда «Динамо»-U19.
PIT BULL™ – це український енергетик високої якості за доступною ціною. Збалансований вміст кофеїну, таурину і натуральних соків дозволяє жити яскравим, активним і насиченим життям щодня. Цільова аудиторія PIT BULL™ – молодь із незалежним та нестандартним мисленням, що не визнає догм та авторитетів. Творцем PIT BULL™ є Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Згідно з даними міжнародної аналітичної компанії Nielsen, станом на лютий 2021 року консолідована частка «енергетичних» брендів українського виробника майже досягла позначки 50% ринку в літрах, зокрема частка PIT BULL™ складає понад 28%.
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.
Сайт: http://newproducts.com