-
Кращі запіканки для ситної вечері - 3 hours назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
Бренд Tork і Юрій Ковриженко допоможуть ресторанам адаптуватися до нових стандартів гігієни
Співробітники та гості в масках і рукавичках, черги на контроль температури і нескінченне прибирання з дезинфікуючими засобами — така реальність кафе і ресторанів по всьому світу. Однак власники закладів не опускають руки, адаптуються до нових форматів і навіть домагаються значних успіхів у таких умовах. Прикладом тому може служити груднева ресторанна премія «Сіль», яка показала, що українські ресторатори не втрачають оптимізму, незважаючи на поточні і майбутні обмеження.
Цього року слова «життєстійкість» і «гігієна» стали ключовими не тільки для учасників премії, а й для всієї індустрії. Фахівці в ресторанному бізнесі дбали більшою мірою не про новинки в меню і винній карті, а про створення найбільш гігієнічного середовища для гостей закладу, щоб вони могли без побоювань відвідувати свої улюблені кафе і ресторани. Величезну підтримку в цьому їм надали компанії-виробники засобів професійної гігієни та їх Амбасадори, які знають, як правильно обладнати кухню, обідній зал і туалетні кімнати відповідно до нових стандартів.
Чистота і безпека — це перший критерій успіху ресторану в новій реальності. Тому бренд Tork став партнером ресторанної премії «Сіль» 2020. Амбассадор Tork, відомий шеф-кухар, президент Bocuse d’Or Ukraine і телеведучий Юрій Ковриженко, оголошував переможця в номінації «Кращий ресторан при готелі», яким став 11 Mirrors Rooftop Restaurant & a World Class Bar (Київ). Юрій Ковриженко до цього двічі ставав лауреатом премії і отримував мідну сковороду «Сіль», яка є знаком якості ресторану, а також тричі був членом журі. В цьому році у нього зовсім інша, але не менш почесна роль.
«Я амбасадор одного з найвідоміших брендів, що пропонують гігієнічну продукцію, партнера і друга ресторанів по всьому світу. Де б я не знаходився, я бачу продукцію бренду Tork і розумію, що я частина не просто величезною компанії, а справжньої сім’ї. Я хочу подякувати компанії Essity її бренд Tork за те, що вони роблять в цей період, коли пандемія триває і система охорони здоров’я зазнає величезного навантаження. Ця гігієнічна продукція полегшує життя ресторанам і шеф-кухарям, які намагаються продовжити роботу і радувати гостей звичними стравами навіть під час жорстких обмежень», — говорить Юрій Ковриженко.
Рік, що минає, був складним для української HoReCa, і початок наступного не обіцяє бути легше. Через нові, більш жорсткі, обмежувальні заходи кафе і ресторани готуються знову працювати тільки в режимі доставки і на винос. У такий період невизначеності ресторатори повинні пам’ятати, що є те, що вони все ще можуть контролювати — це хороша гігієна. Зараз, як ніколи раніше необхідно піклуватися про здоров’я та безпеку своїх співробітників і клієнтів, стежити за гігієною рук і поверхонь, і використовувати тільки одноразові матеріали для протирання і очищення, щоб звести до мінімуму ризик перехресного збруднення та поширення небезпечних вірусів і бактерій.
«Індустрія HoReCa зазнала значних змін за цей рік. Були прийняті більш суворі стандарти гігієни і безпеки, які закріпляться на довгий час. Бренд Tork, володіючи багаторічним досвідом в сфері професійної гігієни, може поділитися актуальними рекомендаціями та рішеннями по організації гігієни в закладах HoReCa, а також запропонувати багатофункціональну, економічну і екологічну продукцію, яка дозволить ресторанному бізнесу залишатися успішним в нових умовах», — вважає Максим Барков, комерційний директор професійного асортименту Tork компанії Essity.
Про торгову марку Tork®
Торгова марка Tork пропонує професійну гігієнічну продукцію і послуги своїм клієнтам, серед яких — ресторани, заклади охорони здоров’я та освіти, офіси і промислові підприємства. Асортимент продукції включає диспенсери, паперові рушники, туалетний папір, мило, серветки, а також матеріали для протирання та очищення для професійних кухонь і промислових об’єктів. Завдяки своїм знанням в області гігієни, а також функціональному дизайну та екологічності продукції ТМ Tork змогла стати одним з важливих гравців ринку. Tork — міжнародна марка Essity та надійний діловий партнер для клієнтів в 80 країнах. Щоб бути в курсі останніх новин і новинок від Tork, відвідайте сайт www.tork.ua
Про компанію Essity в Україні
Компанія «ЕССІТІ Україна» (Essity Ukraine LLC) — уповноважений представник міжнародної компанії Essity, на території України працює з 1997 року і представляє продукцію п’яти торгових марок: Libero, Libresse, Tena, Zewa і Tork.
В українському підрозділі компанії працюють близько 75 співробітників.