-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
Банани, картопля і пиво: що українці замовляють додому
Сервіс Raketa розповів, які продукти найчастіше купують через кур’єрську доставку
Карантинні обмеження змусили багатьох замовляти додому навіть продукти. Сервіс доставки Raketa дослідив вподобання українців і розповів, що найчастіше купують через кур’єрську доставку.
Як виявилося, найбільш затребуваним продуктом в період карантину стали банани. А от картопля тільки на другому місці з дворазовим відставанням. Тоді як третє місце дивує — в пік пандемії українці масово купували пиво торгової марки Corona.
На овочі та фрукти припадає понад 20% від загального числа замовлених продуктів, а на молочну продукцію та солодощі по 12,6% і 11,5% відповідно. Алкогольна продукція користується високим попитом, займаючи 11%, а ще 8,5% в кошику споживача отримали безалкогольні напої.
На м’ясо, рибу і ковбасні вироби припадає 8% від всіх замовлених продуктів. По 4% на хліб і випічку, товари особистої гігієни та побутову хімію, а також снеки. Тоді як попит на тютюнові вироби склав всього 1,5%.
Про компанію
Raketa — український сервіс доставки з кафе, ресторанів і супермаркетів. Компанія доставила своє перше замовлення 5 березня 2018 року. На сьогоднішній день послугами Raketa можна скористатися в Дніпрі, Києві, Львові, Харкові, Одесі, Вінниці, Вишневому, Павлограді, Запоріжжі, Полтаві та Кривому Розі. У 2020 році сервіс має намір зайти в 15 міст, після чого почнеться покриття всіх українських міст з населенням понад 200 тис.