-
Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
-
Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
-
Який смак твого літа? Відчуй його разом з новими сидрами ТМ Varto! - 28.07.2025
-
Смак, вартий традицій: новинка хлібів ТМ Varto — вже у VARUS - 24.07.2025
-
Ринок кави й чаю в Україні: 10 млрд грн виручки за 2024 - 18.07.2025
-
Власна ТМ Varto презентує новинку з італійським характером — CANNOLI - 27.06.2025
-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
Стало известно, кто чаще всего заказывает еду на дом
Молодое поколение лидирует среди клиентов служб доставки еды.
Динамика росты рынка онлайн-заказов еды каждый год увеличивается на 40-50% — рост намного более стремительный, чем во всех остальных сферах рынка e-commerce. Во многом этому способствуют молодые пользователи, воспитанные в эпоху Интернета — их они составляют ⅔ всех клиентов служб доставки еды. Сегодня этим людям от 15 до 34 лет.
По мнению экспертов, уже через несколько лет поколение Z (люди, родившиеся между 1995 и 2004 годом), будут устанавливать правила того, каким образом будут функционировать службы доставки еды.
Источник: TradeMaster.UA