-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
В японском ресторане ДНК гостей будут учитывать при создании блюда
Ресторан Sushi Singularity в Токио работает по принципу гиперперсонализации. Все меню тут разрабатывают максимально “близко” к гостям.
Каждого посетителя необычного ресторана за 2 недели до визита просят принести коллекцию собственного ДНК: анализы слюны, кала и мочи. На основе собранных показателей ученые вместе с поварами составляют меню, которое будет максимально соответствовать особенностям организма клиента.
Помимо “лабораторных” исследований пищевых предпочтений в Sushi Singularity также обещают подавать суши, напечатанные на 3D-принтере. К роботизированным рукам принтера подключат 14 цилиндров, которые будут насыщать “базу” необходимыми питательными элементами.