-
Який смак твого літа? Відчуй його разом з новими сидрами ТМ Varto! - 28.07.2025
-
Смак, вартий традицій: новинка хлібів ТМ Varto — вже у VARUS - 24.07.2025
-
Ринок кави й чаю в Україні: 10 млрд грн виручки за 2024 - 18.07.2025
-
Власна ТМ Varto презентує новинку з італійським характером — CANNOLI - 27.06.2025
-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Ліцензування експорту цукру та м’яса до ЄС діятиме до кінця року - 10.06.2025
McDonald’s обновил лого, упаковку и меню McCafé, бросив вызов Starbucks
Обновления включают новое лого, серию кофейных напитков и готовых к потреблению продуктов. В новом лого текст McCafé поместили в черный круг, а желтые точки на белом фоне придают минимализма и утонченности. Новая линейка McCafé Espresso бросает вызов Starbucks с серией напитков, включая макиато, мокко, и ряд латте, даже со вкусом пряной тыквы. В начале 2018 года McCafé и The Coca-Cola Company выпустят три напитка в бутылках McCafé Frappe со вкусом карамели, ванили и мокко. Благодаря такому обновлению McCafé может вскоре стать постоянным атрибутом на кофейной сцене и даже ослабить Starbucks и The Coffee Bean & Tea Leaf более низкими ценами.
Старое лого:
Новый дизайн: