-
Кращі запіканки для ситної вечері - 8 hours назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
McDonald’s обновил лого, упаковку и меню McCafé, бросив вызов Starbucks
Обновления включают новое лого, серию кофейных напитков и готовых к потреблению продуктов. В новом лого текст McCafé поместили в черный круг, а желтые точки на белом фоне придают минимализма и утонченности. Новая линейка McCafé Espresso бросает вызов Starbucks с серией напитков, включая макиато, мокко, и ряд латте, даже со вкусом пряной тыквы. В начале 2018 года McCafé и The Coca-Cola Company выпустят три напитка в бутылках McCafé Frappe со вкусом карамели, ванили и мокко. Благодаря такому обновлению McCafé может вскоре стать постоянным атрибутом на кофейной сцене и даже ослабить Starbucks и The Coffee Bean & Tea Leaf более низкими ценами.
Старое лого:
Новый дизайн: