-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 2 дней назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
Главное — база: Почему рестораны с моноконцепцией не умирают в кризис
Крабовое мясо, чёрный кофе и крафтовое пиво спасли от разорения

внештатный корреспондент
Весной 2015 года Федерация рестораторов и отельеров прогнозировала, что к лету закроется 30% столичных заведений — это 3 000 ресторанов и кафе. Основные причины краха общепита: высокая аренда в валюте, не привязанная к курсу, слишком высокие затраты на меню, «безыдейность». При этом неважно, большой ресторан или маленький, дорогой или дешёвый. «Секрет» поговорил с тремя владельцами кафе с моноконцепцией — где всё меню строится вокруг одного продукта — и узнал, что помогло им пережить кризисный период.
Полный текст статьи читайте здесь