-
Власна ТМ Varto презентує новинку з італійським характером — CANNOLI - 27.06.2025
-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
Українці у червні залишили в кафе та ресторанах більше 75 тисяч “цифрових чайових”
У червні українці залишили “на чай” офіціантам кафе і ресторанів більше 75 тисяч разів через сервіс cashless чайових ПриватБанку, найбільше з моменту запуску технології безготівкових чайових. Середня сума “подяки” в червні 2023 склала 99 грн.
“Сервіс чайових в POS-терміналах Приватбанку працює вже багато років і завжди чуємо довольні відгуки від офіціантів кафе та ресторанів” – каже Сергій Макаренко, керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку. – Ми плануємо і надалі розширювати цей функціонал в нашому обладнанні”.
Загалом, за даними ПриватБанку, з початку 2023 року кількість безготівкових подяк у закладах харчування офіціантам склала 369 тисяч cashless чайових.
Нагадаємо, що до 25 серпня ПриватБанк подвоїть чайові найбільш активним офіціантам українських кафе і ресторанів, якщо вони отримуватимуть подяку від клієнтів у безготівковій формі через POS-термінали ПриватБанку на картки Mastercard.
Потрапити до неї можуть всі офіціанти, хто в період акції отримуватиме чайові виключно в безготівковому вигляді на картки Mastercard ПриватБанку. За підсумками акції 20-ці діджитальних офіціантів банк подвоїть отримані за період акції подяки від клієнтів, а заклади, де працюють переможці, отримають безкоштовну PR-кампанію.
Чайові cashless – це додаткова транзакція при розрахунку на терміналі. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити “на чай”, і гроші зараховуються на картку офіціанта. Підключити сервіс може будь-який заклад харчування, де встановлені POS-термінали ПриватБанку. Детальніше про підключення можна дізнатися тут.