-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 14 hours назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
Рынок ресторанного бизнеса Украины возобновился после кризиса и сегодня развивается все более стремительными темпами
Ресторанный бизнес Украины значительно пострадал во время кризиса в 2009 году. Такая ситуация сложилась в связи с тем, что этот рынок как никакой другой зависит от платежеспособности населения. При снижении уровня жизни, население Украины стало реже посещать рестораны, а некоторые вовсе отказались от такого рода питания и отдыха.
В кризисном 2009 году показатели емкости рынка в стоимостном выражении снизились на 13,5% относительно предыдущего года. Но уже в 2011 году показатели емкости рынка ресторанного бизнеса превысили докризисные.