-
VARUS підбив підсумки Сирного фестивалю: понад 400 позицій, рекордне зростання продажів і нові смаки - 2 mins назад
-
Солодка новинка у VARUS: печиво-сендвіч NEW ORLANDO з суницею - 28.11.2025
-
5 міфів про коньяк, у які час перестати вірити - 23.10.2025
-
Ніжність, що смакує до чаю: новинка зефір від власної ТМ Varto вже у VARUS - 20.10.2025
-
Солодкий настрій у кожному шматочку: халва власної ТМ Varto вже у VARUS - 10.10.2025
-
VARUS запускає космічний Сирний фестиваль - 29.09.2025
-
Пивоколада від MAUDAU: як затримати літо в келиху - 22.09.2025
-
FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 16.09.2025
-
Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
-
Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
VARUS підбив підсумки Сирного фестивалю: понад 400 позицій, рекордне зростання продажів і нові смаки
Мережа супермаркетів VARUS завершила восьмий Сирний фестиваль, цьогоріч присвячений темі «Космос. Галактика сирних планет». Подія тривала два тижні та зібрала сотні гастрономічних новинок і ексклюзивів з усього світу.
За даними компанії, найбільший інтерес клієнтів був зосереджений на двох ключових категоріях, які показали приріст товарообігу більш ніж удвічі: м’які сири — зокрема з білою пліснявою, та крем-сири, а також тверді сири швейцарського типу.
Серед країн-лідерів за попитом виділилися Франція, Німеччина, Данія, Норвегія, Велика Британія, Нідерланди, Ірландія, Іспанія та Італія, які разом зібрали найбільшу частку продажів та позитивних відгуків покупців.
Особливо популярними стали ексклюзивні позиції, доступні лише у VARUS: сири з трюфелем, брі з доповненнями, пармезан тривалої витримки, десертні та преміальні позиції. Справжньою «зіркою» фестивалю стала Горгонзола Леонарді від ТМ Igor — продукт, який зібрав найбільше відгуків та повторних покупок.
За результатами фестивалю кожна категорія товарів отримала оновлення та поповнилася 1–2 новими позиціями, які залишаться в асортименті і після завершення події.
«Сирний фестиваль — це про масштабування досвіду. Нам вдалося перетворити категорію на емоцію, на гастрономічну пригоду. Цьогоріч ми побачили неабияку зацікавленість покупців до преміальних позицій, нових брендів і незвичних смаків. Сирфест став не просто промо — це подія, яку чекають і до якої хочуть повертатися», — наголошує Палагута Дарина, директорка департаменту управління товарною категорією фреш VARUS.
У компанії відзначають, що великий вплив на продажі мало тематичне оформлення, дегустації, інтерактиви та експозиції. Гості активно дегустували новинки, брали участь у майстер-класах і поверталися за улюбленими позиціями, що підкреслило потребу у розвитку формату надалі.
VARUS уже готує наступний Сирфест. За словами представників команди, наступного року фестиваль може стати ще масштабнішим: планується розширення географії брендів, інтеграції з виробниками, нові тематичні зони та посилення digital-форматів, включно з онлайн-дегустаціями і прямими ефірами.
Довідка
VARUS — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 115 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.


