-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
-
Як з VARUS.UA легко зібрати кошик для дачного вікенду: добірка товарів і готових ідей - 19.05.2025
-
5 неочікуваних речей про текілу, які ми дізналися з подкасту MAUDAU - 16.05.2025
-
Як кияни готуються до пікніків і барбекю сезону: що замовляють на VARUS.UA - 15.05.2025
-
Маленькі травневі задоволення на VARUS.UA: як перетворити покупки на свято - 14.05.2025
-
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти і чому. Головні гастрофаворити на VARUS.UA - 13.05.2025
Співзасновник bafood Дмитро Дубілет: ми запускаємо додаток і винагороджуємо найактивніших клієнтів
Український фудтех-стартап bafood запускає новий додаток, у якому зібрані всі «кухні» бренду. З цієї нагоди компанія оголосила про розіграш абонементів на обіди серед користувачів.
Завантажити застосунок можна за посиланням.
Мобільний додаток від bafood об’єднає усі кухні, які представлені в «віртуальних ресторанах» компанії: домашня їжа, паназійські страви та стріт-фуд. Безкоштовна доставка за 30 хвилин, простий інтерфейс і миттєва служба підтримки в месенджерах — новий сервіс покликаний спростити замовлення страв і зекономити час клієнтів.
Щоб зробити додаток максимально зручним для користувачів, bafood пропонує киянам залучитися до його розвитку та взяти участь у розіграші. Для цього потрібно зареєструватися у сервісі, протестувати застосунок і запропонувати власні ідеї та рішення щодо покращення його дизайну або функціоналу. Чим більше пропозицій — тим більше шансів отримати один з абонементів на обіди від bafood.
«Одна з головних цінностей bafood — клієнтоорієнтованість. Ми прагнемо зробити наш додаток якомога зручнішим для клієнтів, саме тому в онлайн-режимі залучаємо їх до взаємодії. Із запуском нового додатку ми вирішили геймифікувати цей процес та зробити його вигідним для обох сторін: ми отримуємо чесний фідбек, який допоможе вдосконалити наші послуги, а клієнти — технологічний та корисний сервіс», — зазначає один із засновників bafood Андрій Барашенко.
Розіграш проходитиме у самому додатку, а свої ідеї користувачі зможуть надіслати в телеграм-бот @bafood_feedback_bot.
Мета bafood — не лише створити технологічний додаток, але й об’єднати навколо компанії однодумців, які хочуть жити у новій моделі споживання майбутнього, де взагалі не потрібно готувати. Це небайдужі, лояльні клієнти, які цінують свій час, а тому звикли обирати якісні, інноваційні продукти.
Відзначимо, застосунок bafood вже можуть протестувати користувачі IOS, а згодом він буде доступний на пристроях Android, а також у веб-версії.
Про bafood: фудтех-стартап, заснований восени 2020 року. Власна доставка вже має у Києві 6 точок: в центрі, на Правому та Лівому березі. bafood руйнує стереотипи щоденного харчування та допомагає клієнтам звільнитися від рутини приготування їжі і реінвестувати свій час у себе: кар’єру, спорт, емоції.
Як раніше зазначав Дмитро Дубілет, один з менторів bafood, у своєму телеграм-каналі: одна з переваг «віртуальних кухонь» — це відсутність витрат на обслуговуючий персонал та інтер’єр закладів, що дозволяє купувати інгредієнти високої якості й інвестувати у правильні технології.