-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 8 hours назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
Сільпо запускає другий Wine Fest
Другий Silpo Wine Fest відбудеться 20-21 вересня у найбільшому павільйоні ВДНГ. Цього року фестиваль значно зміниться. На гостей чекає вдвічі більше вин (понад 400 cортів), майстер-класів і несподіваних вражень. Зокрема, зона міцного алкоголю на виноградних спиртах та шефська сцена, а також нова програма лекцій та дегустацій від експертів.
Кожен гість зможе скласти власний еногастрономічний маршрут з келихом та виделкою. Цього року організатори відмовилися від традиційного поділу вин за країнами та виробниками. Чому так?
Пояснює керівниця напрямку алкогольних напоїв Власного імпорту «Сільпо» Анна Пекер: «Принцип навігації цього року побудований за аналогією із британським ритейлом: припускаємо, що гість, оцінюючи вино, орієнтується, насамперед, на профіль букету чи смаку. Найчастіше запам’ятовують, що вино було «повнотіле, фруктове, терпке і мені це сподобалося», ніж «Шираз виробника Х з країни Y». Саме тому ми зібрали вина, керуючись такою логікою: від загального до конкретного». Якщо гості оцінять цей крок, то в майбутньому такий принцип навігації з’явиться і в магазинах «Сільпо».
На фестивалі будуть представлені зони білих, червоних, рожевих та ігристих вин, зона міцного алкоголю на виноградних спиртах й ексклюзивна зона особливих вин, куди потрапили лише найвизначніші та найдорожчі напої.