-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 1 день назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
«П’єш як дихаєш» — оновлена комунікація ТМ Воздух
Легка горілка «Воздух» — це горілка з гумором. Саме тому нова комунікація «Воздуха» побудована на легких та жартівливих сюжетах, які привертають увагу споживача з перших секунд і повністю розкривають сутність бренду «П’єш як дихаєш». Філософія бренду сповідує легкість до життя та гарне почуття гумору.
Режисером роликів виступив відомий український художник-мультиплікатор Адріан Сахалтуєв.
Сюжети нових відеороликів виконані в «бешкетницькому» анімаційному стилі. Це міні-мультфільми з трьома різними веселими сюжетами. Не будемо спойлерити про що ці історії, лише натякнемо, щоб вам було цікаво дивитися…
Одне можна сказати заздалегідь — після перегляду позитивний настрій вам гарантовано! Тож, «Воздух» радісно запрошує вас до перегляду