-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
-
Як з VARUS.UA легко зібрати кошик для дачного вікенду: добірка товарів і готових ідей - 19.05.2025
-
Торгівлю алкоголем заборонятимуть виключно на територіях бойових дій і тимчасово окупованих - 19.05.2025
-
5 неочікуваних речей про текілу, які ми дізналися з подкасту MAUDAU - 16.05.2025
-
Як кияни готуються до пікніків і барбекю сезону: що замовляють на VARUS.UA - 15.05.2025
-
Маленькі травневі задоволення на VARUS.UA: як перетворити покупки на свято - 14.05.2025
Новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік»
У травні 2016 Компанія «Вітмарк-Україна» представила новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік».
Концепція ролика укладена в передачі емоції турботи. Це розвиток комунікаційної платформи «Добре для дітей — добре для всіх» Одеського заводу дитячого харчування і його флагманського бренду «Наш Сік».
Наш Сік виробляється на заводі дитячого харчування, з особливою якістю, як для дітей. Щоб проявити максимум турботи до батьків, діти в ролику діляться найдорожчим і смачним — Нашим Соком.
Ключові фактори успіху соків Одеського заводу дитячого харчування дуже прості і зрозумілі споживачам. Це в першу чергу — бездоганна якість заводу дитячого харчування. Все, що ми робимо для дітей і дорослих, ми робимо з особливою турботою про безпеку і користь. По-друге, соки і нектари Одеського заводу дитячого харчування виробляються вже більше 50 років, зберігаючи традиції смаку та якості. Третій фактор — «Наш Сік» проводиться з якісних фруктів, більшість з яких ми переробляємо самі. І звичайно, важливою ланкою є повсюдна доступність для мільйонів споживачів «Нашого соку». По-справжньому смачний сік повинен виглядати красиво. І нам, мабуть, вдалося відшукати досконалу форму для всієї лінійки.
Нова, стильна і оригінальна упаковка бренду «Наш Сік» показана в ролику і дозволить відразу ж дізнатися напій на полиці.
Вибір і узгодження сценарію для нас були важливим етапом виробництва цього відео ролика. Ми пропрацювали безліч варіантів сценарних місць і обставин, при яких можна було донести тему турботи в родині. Найбільш близькою і цікавою споживачам завжди залишається тема сімейних цінностей. Нам вдалося зробити ролик максимально виразним.
Так визначилися з концепцією «Краще не тільки дітям» — хлопчик з дівчинкою насолоджуючись апетитним соком згадують про батьків. Дівчинка дбайливо прикрашає сплячого батька своєї короною. А разом з братом, готують частування для батьків, пропонуючи повні склянки соку. Турбота завжди повертається. «Наш Сік» — сік для всієї родини.