-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 2 дней назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.2: на екранах ТРЦ Gulliver з’явився ролик на підтримку довгоочікуваної гри
Рекламний ролик на підтримку енергетичного напою NON STOP та відеогри S.T.A.L.K.E.R.2: Серце Чорнобиля, транслюватиметься на найбільшому LED-екрані Європи, розташованому на фасаді ТРЦ Gulliver в Києві. Відео створене в форматі доповненої реальності 3-D. Кампанія стартувала 20 вересня.
У відеоролику вірними супутниками головного героя – сталкера – стають енергетичний напій NON STOP, який надає сили, а також один із найсильніших артефактів всесвіту S.T.A.L.K.E.R. – болт, що допомагає долати смертельні аномалії.
«Це одні з найпотужніших елементів гри, без яких її важко, і я б навіть сказала – майже неможливо пройти. NON STOP у віртуальному світі діє, так само як і в житті – додає енергії. Допомагає рухатись швидше і долати перешкоди, а в умовах Зони це дає змогу залишатися живим. Для цієї реклами ми використовуємо 3-D-технології та найбільший в Європі екран, аби підкреслити масштаби потужної колаборації S.T.A.L.K.E.R. та NON STOP і технологічність довгоочікуваної гри. В сучасному світі реклама на LED-екранах перетворюється на справжнє мистецтво, тому сподіваємось, що це відео вразить не лише геймерів, а й усіх прогресивних українців», – зазначила медіадиректорка Групи Компаній «Нові продукти» (яка є виробником NON STOP) Анна Малахова.
Над створенням рекламного ролика працювала креативна агенція Oversize.Agency. Вони є експертами з візуальних технологій, та вбачають своєю місією робити креатив, який працюватиме на позитивний імідж України навіть в реаліях воєнного часу.
Нагадаємо, співпраця NON STOP та S.T.A.L.K.E.R. має довгу історію. Вперше енергетик з’явився у дебютній частині франшизи – S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, ще у 2007 році. За сюжетом гри, напій можна було купити у торговців, інших сталкерів, або просто знайти у схованці.
Трилогія S.T.A.L.K.E.R. від українського розробника GSC Game World вийшла у 2007 – 2009 роках. Вона захопила мільйони гравців по всьому світу реалістичним зображенням чорнобильських пейзажів та моторошною естетикою світу, сповненого мутантів, аномалій та сталкерів – шукачів пригод, які прагнуть розгадати секрети зони відчуження. Серія розійшлася тиражем у 15 мільйонів копій. S.T.A.L.K.E.R. 2 Серце Чорнобиля – четверта гра культової франшизи, з осучасненою графікою та новими можливостями. Її демоверсія була представлена на європейській виставці відеоігор Gamescom у серпні цього року.
Сайт: http://newproducts.com