-
VARUS представив новинку власної ТМ Varto — печиво «Фруттанчик» Спробуй зі знижкою -40 % - 08.12.2025
-
VARUS підбив підсумки Сирного фестивалю: понад 400 позицій, рекордне зростання продажів і нові смаки - 02.12.2025
-
Солодка новинка у VARUS: печиво-сендвіч NEW ORLANDO з суницею - 28.11.2025
-
5 міфів про коньяк, у які час перестати вірити - 23.10.2025
-
Ніжність, що смакує до чаю: новинка зефір від власної ТМ Varto вже у VARUS - 20.10.2025
-
Солодкий настрій у кожному шматочку: халва власної ТМ Varto вже у VARUS - 10.10.2025
-
VARUS запускає космічний Сирний фестиваль - 29.09.2025
-
Пивоколада від MAUDAU: як затримати літо в келиху - 22.09.2025
-
FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 16.09.2025
-
Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
Мільярд доларів витратить Uber на купівлю алкогольного сайту електронної комерції!
Планується завершення угоди у першому півріччі актуального року. Uber платитиме за сервіс доставки алкогольних напоїв власними акціями (90 відсотків) і грішми (10 відсотків).
Після сповіщення про домовленість, 2 лютого цьогоріч, акції на премаркеті зросли на 5 відсотків до 56 мільйонів доларів.
Надбання алкогольного віртуального маркетплейсу Drizly (найбільший у Північній Америці, налагоджені взаємодії з рітейлерами в 1400 містах) обійдеться Uber Technologies в 1,1 мільярд доларів.
Фінальний етап договору — Drizly стане дочірньою компанією Uber, а плаформа торгівлі інтегрується з відомим застосунком Uber Eats. Компанія залишить застосунок Drizly.
Минулоріч продажі в Drizly (створена у 2012-му році) підійнялися на 400 відсотків.
В Uber пандемічний рік додав цінність доставки у бізнесі. Третій квартал 2020-го приніс зростання виторгу від у Uber на 125 відсотків. Компанія продала частку своїх активів: підрозділи, які надавали послуги аренди електровелосипедів і розробкою «літаючих таксі».
За матеріалами РБК












