-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 17 hours назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
Мільярд доларів витратить Uber на купівлю алкогольного сайту електронної комерції!
Планується завершення угоди у першому півріччі актуального року. Uber платитиме за сервіс доставки алкогольних напоїв власними акціями (90 відсотків) і грішми (10 відсотків).
Після сповіщення про домовленість, 2 лютого цьогоріч, акції на премаркеті зросли на 5 відсотків до 56 мільйонів доларів.
Надбання алкогольного віртуального маркетплейсу Drizly (найбільший у Північній Америці, налагоджені взаємодії з рітейлерами в 1400 містах) обійдеться Uber Technologies в 1,1 мільярд доларів.
Фінальний етап договору — Drizly стане дочірньою компанією Uber, а плаформа торгівлі інтегрується з відомим застосунком Uber Eats. Компанія залишить застосунок Drizly.
Минулоріч продажі в Drizly (створена у 2012-му році) підійнялися на 400 відсотків.
В Uber пандемічний рік додав цінність доставки у бізнесі. Третій квартал 2020-го приніс зростання виторгу від у Uber на 125 відсотків. Компанія продала частку своїх активів: підрозділи, які надавали послуги аренди електровелосипедів і розробкою «літаючих таксі».
За матеріалами РБК