-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
-
Як з VARUS.UA легко зібрати кошик для дачного вікенду: добірка товарів і готових ідей - 19.05.2025
-
5 неочікуваних речей про текілу, які ми дізналися з подкасту MAUDAU - 16.05.2025
-
Як кияни готуються до пікніків і барбекю сезону: що замовляють на VARUS.UA - 15.05.2025
-
Маленькі травневі задоволення на VARUS.UA: як перетворити покупки на свято - 14.05.2025
-
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти і чому. Головні гастрофаворити на VARUS.UA - 13.05.2025
«Боржомі»: поворот до нового стилю
IDS Borjomi International продовжує впроваджувати інновації: неповторний і сміливий характер бренда проявляється тепер і в оновленому вигляді мінеральної води «Боржомі». Знайома всім пляшка знайшла новий дизайн, змінила форми етикеток і зовнішній вигляд ковпачка. Більш того, навіть легендарний логотип став більш сучасним і виразним.
«Вода «Боржомі» з року в рік, від покоління до покоління залишається затребуваною і актуальною, в тому числі завдяки постійним інноваціям, технологічним нововведенням на виробництві та трансформацій у дизайні. Ми уважно відстежуємо всі теперішні візуальні тренди — сучасні кольори, форми, тенденції графічного оформлення і формати упаковки, — коментує Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. — На новому етапі ми пропонуємо подивитися на улюблену воду буквально під новим кутом — етикетка на упаковці повернулася на 90 градусів, змінилися шрифт і стилістика ілюстрації».
Отже, «Боржомі» в новому стилі — це:
- Зелена кришечка, що підкреслює індивідуальність напою, з опуклими буквами
- Срібний колір, що відображає легкість і преміальність
- Вертикальне написання бренду на верхній етикетці і оновлені шрифти, які зробили звичну упаковку більш стильною і сучасною
- Інноваційна стилістика ілюстрації
- QR-код на нижній етикетці для швидкого доступу до необхідної інформації про продукт
«Боржомі» в новому стилі вже доступний споживачам на полицях торгових точок. І, зрозуміло, оновлюючи зовнішній вигляд упаковки, унікальний склад і неповторний смак улюбленої води залишаються незмінними.