-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 2 дней назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
BAYADERA GROUP відкрила перший власний wholesales магазин WINE WINE BY WINEHOUSE у Києві
Bayadera Group представила перший власний магазин у форматі wholesales — оптові магазини з продажу вина та міцних напоїв. Протягом 3х років заплановано розширення мережі до 10 магазинів-складів Wine Wine у Києві.
Найбільша алкогольна компанія України оголосила про запуск власної мережі алкогольних магазинів Wine Wine by Winehouse. Фактично це перший досвід запуску приватного ритейлу для вирбничо-дистриб’юторської алкогольної компанії. Bayadera Group протягом багатьох років є лідером з виробництва і найбільшим імпортером алкоголю в Україні, тож запуск мережі власних магазинів став логічним кроком у розвитку компанії.
Бізнес-рішення було прийнято у зв’язку зі зміною споживчої поведінки на ринку. Директор з розвитку Bayadera Group, Євген Шаталов: «Фактично ми впроваджуємо ультрасучасний торговий формат, що покликаний змінити звички і причини з яких купують алкоголь. Ми хочемо запропонувати покупцям формувати запаси якісного алкоголю вдома, як це робиться із продуктами чи побутовою хімією. Тобто, не купувати по одній пляшці до вечері кілька разів на тиждень, а одразу мінімум 6 пляшок за розумною ціною. І українські споживачі до цього вже готові: про це свідчать, наприклад, успішні акції «1+1» чи кейсові продажі вина».
До оптових закупівель і створення домашніх запасів спонукатимуть цінові пропозиції магазину. Знижка при купівлі будь-яких 6-ти і більше одиниць товару часом може сягати 30%. Потенційно аудиторією оптових закупівель також є сегмент в2в, проте левову частку складатимуть кінцеві споживачі.
Євген Шаталов зазначає: «Особливістю, що відрізняє Wine Wine by Winehouse від конкурентів, є «ефективний підхід» до вибору асортименту вина та міцного алкоголю. На полицях зібрано 350 позицій ексклюзивних та популярних на ринку вин, тож кожен знайде варіант для себе і для будь-якої події, не витрачаючи на це багато часу. З міцними напоями віддаємо перевагу брендам, які давно здобули повагу споживачів».
Наступним етапом стане розвиток освітньої програми Wine Wine. Невдовзі на території магазину почне функціонувати дегустаційна кімната, а згодом і винний бар. Саме тут відбуватимуться зустрічі з сомельє та виноробами з усього світу.
Зараз представники компанії готуються до запуску он-лайн магазину та служби доставки. А протягом 3 років планують відкрити до 10 таких об’єктів у столиці, а вже потім створити мережу в містах-мільйонниках.