-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 2 hours назад
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
-
Як з VARUS.UA легко зібрати кошик для дачного вікенду: добірка товарів і готових ідей - 19.05.2025
-
5 неочікуваних речей про текілу, які ми дізналися з подкасту MAUDAU - 16.05.2025
-
Як кияни готуються до пікніків і барбекю сезону: що замовляють на VARUS.UA - 15.05.2025
-
Маленькі травневі задоволення на VARUS.UA: як перетворити покупки на свято - 14.05.2025
-
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти і чому. Головні гастрофаворити на VARUS.UA - 13.05.2025
Aquarte – стрімке зростання категорії
Зростання продажів Aquarte за 7 місяців поточного року по відношенню до того ж періоду минулого склав 31%.
Лінійка Aquarte представлена чотирма збалансованими смаками, які відображають сучасний підхід до формування споживчих переваг: женьшень — яблуко, ромашка — маракуйя, гібіскус — гуарана — гранат, ацерола — апельсин.
Енергія, Фокус, Захист, Релакс — назви напоїв відображають їх функціональні властивості.
Зростання продажів Aquarte до минулого року за 7 місяців 2016 р склав 31%. На тлі падаючого ринку соків і газованих безалкогольних напоїв, такий результат показує, що на ринку безалкогольних напоїв є і зростаючі сегменти.
Компанія «Вітмарк–Україна» бачить основні передумови збільшення попиту Aquarte в зростаючому тренді здорового способу життя і переключення споживачів із солодких газованих напоїв на більш здорову альтернативу – в основі продукту негазована джерельна вода і рослинні екстракти. Крім того, значний внесок у зростання лінійки внесли зусилля на просування продукту в каналах збуту.
«Продукція Aquarte не має прямих аналогів серед конкурентів і ідеально підходить для втамування спраги після фізичного навантаження – бігу, ігрових видів спорту або занять у спортзалі», — говорить менеджер з маркетингу Роман Лисняк.
На думку експертів, в Україні ринок здорових продуктів ще тільки формується, а сегмент напоїв для людей, що живуть активної і швидкої життям, піклуються про здоров’я і хороше самопочуття і зовсім не заповнений.
За даними Euromonitor International, в 2015 році глобальний ринок функціональних напоїв, до яких відносять енергетичні, спортивні, збагачені напої та функціональну бутильовану воду, оцінювався в 92 млрд дол. При цьому середньорічний темп зростання ринку в період з 2010-го по 2015 рік становив 4,9%.
Ринок збагачених/функціональних напоїв в останні роки показують значне зростання, в грошовому еквіваленті у Західній Європі ця категорія напоїв виросла на 50% – від 308 млн дол. у 2009 році до 464 млн дол. у 2014 році.
За прогнозами експертів Euromonitor International, світовий ринок функціональних напоїв буде рости дуже швидко. Очікується, що за 5 років, з 2015-го по 2020 рік, він зросте на 3 млрд дол., збільшуючись на 9% в рік.
Продукція успішно експортується в такі країни як Швеція, Німеччина. Компанія «Вітмарк–Україна» очікує подальшого зростання продажів бренду на експортних ринках.
Источник: http://vitmark.com/uk/news/Aquarte_all