-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
«Наш Сок» Одесского завода детского питания увеличил силу бренда
Торговая марка «Наш Сок» Одесского завода детского питания укрепляет позиции на украинском рынке соков. Регулярное потребление ТМ «Наш Сок» выросло на 7 процентов в конце 2015 года.
По словам директора по маркетингу Компании «Витмарк-Украина» Дениса Барляева, торговая марка «Наш Сок» стремится сохранять продукцию доступной для массового потребителя, при этом обеспечивая традиционное и привычное для потребителей безупречное качество соков и нектаров, а также отличный вкус.