-
5 міфів про коньяк, у які час перестати вірити - 23.10.2025
-
Ніжність, що смакує до чаю: новинка зефір від власної ТМ Varto вже у VARUS - 20.10.2025
-
Солодкий настрій у кожному шматочку: халва власної ТМ Varto вже у VARUS - 10.10.2025
-
VARUS запускає космічний Сирний фестиваль - 29.09.2025
-
Пивоколада від MAUDAU: як затримати літо в келиху - 22.09.2025
-
FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 16.09.2025
-
Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
-
Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
-
Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
-
Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
В Китае уже можно купить кофе марки Starbucks
В Nestle приняли решение зайти на рынок Поднебесной. Таким образом концерн желает извлечь выгоду из роста на рынке, где потребление кофе падает.
Пока что кофе бренда Starbucks можно приобрести на интернет-платформах Alibaba, Tmail b JD.com, а также в отелях и офисах. На сегодняшний день потребление кофе в Китае составляет 6 чашек в год на душу населения. В соседних Южной Корее и Японии эти показатели гораздо выше — 300 и 400 чашек на человека соответственно.
Напомним, что в феврале текущего года кофе Starbucks начали продавать в Европе, Азии и Латинской Америке.












