- 
							5 міфів про коньяк, у які час перестати вірити - 23.10.2025
- 
							Ніжність, що смакує до чаю: новинка зефір від власної ТМ Varto вже у VARUS - 20.10.2025
- 
							Солодкий настрій у кожному шматочку: халва власної ТМ Varto вже у VARUS - 10.10.2025
- 
							VARUS запускає космічний Сирний фестиваль - 29.09.2025
- 
							Пивоколада від MAUDAU: як затримати літо в келиху - 22.09.2025
- 
							FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 16.09.2025
- 
							Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
- 
							Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
- 
							Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
- 
							Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
Starbucks увеличил квартальную прибыль
Крупнейшая в мире сеть кофеен Starbucks получила рекордную квартальную прибыль за счет роста посещаемости и продаж в ключевых регионах присутствия.
Чистая прибыль по итогам третьего квартала 2014/2015 финансового года, завершившегося 28 июня, выросла на 22% до $627 млн в годовом исчислении, сообщил в пятницу Starbucks.
«Глобальные сопоставимые продажи увеличились на 7% за счет роста трафика на 4%», — говорится в отчете.
При этом число like-for-like транзакций выросло на 3%, сеть обслужила 23 млн дополнительных клиентов, а средний чек прибавил 4% — пишет АНРТ
В третьем квартале Starbucks открыл 431 кофейни (нетто), расширив их сеть до 22519 штук.
Источник: http://allretail.ua/news/41749/













 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
	                       			                       	 
	                       			                       	 
	                       			                       	 
	                       			                       	