-
VARUS представив новинку власної ТМ Varto — печиво «Фруттанчик» Спробуй зі знижкою -40 % - 17 hours назад
-
VARUS підбив підсумки Сирного фестивалю: понад 400 позицій, рекордне зростання продажів і нові смаки - 02.12.2025
-
Солодка новинка у VARUS: печиво-сендвіч NEW ORLANDO з суницею - 28.11.2025
-
5 міфів про коньяк, у які час перестати вірити - 23.10.2025
-
Ніжність, що смакує до чаю: новинка зефір від власної ТМ Varto вже у VARUS - 20.10.2025
-
Солодкий настрій у кожному шматочку: халва власної ТМ Varto вже у VARUS - 10.10.2025
-
VARUS запускає космічний Сирний фестиваль - 29.09.2025
-
Пивоколада від MAUDAU: як затримати літо в келиху - 22.09.2025
-
FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 16.09.2025
-
Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
PepsiCo представила міксовані коктейлі Neon Zebra
Остання інновація PepsiCo полягає в Neon Zebra, безалкогольній лінійці коктейлів з вмістом натурального соку і без штучних підсолоджувачів.
Доступний у чотирьох ароматах — Margarita Mix, Strawberry Daiquiri Mix, Mojito Mix та Whisky Sour Mix — цей випуск має на меті позиціонувати PepsiCo як ключового гравця в категорії міксованих коктейлів.
«Зі зростанням споживання коктейлів вдома ми побачили можливість розширити цю швидкозростаючу категорію за допомогою продукту, який відповідає потребам споживачів для зручності — скоротити час, не шкодячи якості та смаку», — зазначила Емілі Сільвер, віце-президент з питань інновацій, PepsiCo Beverages.
«Neon Zebra додає новий рівень особистості в категорії міксованих коктейлів своїми яскравими ароматами та кольорами та простим у використанні форматом міні-банок, які легко перероблюються», — додала вона.
Джерело: trademaster.ua












