-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 12 hours назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
McDonald’s усилит роль франчайзи
Стив Истербрук, девять недель назад ставший гендиректором McDonald’s, в понедельник провел презентацию, на которой рассказал о своем плане реформирования корпорации. Истербрук возглавил McDonald’s в неблагоприятный для корпорации период: вкусы потребителей менялись, конкуренция усиливалась, рост европейского бизнеса замедлялся, в ряде регионов возникли проблемы из-за безопасности продуктов.
«В последние пять лет мир за пределами компании менялся быстрее, чем ее бизнес, — констатировал Истербрук. — Я не стану закрывать глаза на острую необходимость перестроить этот бизнес».