- 
							5 міфів про коньяк, у які час перестати вірити - 23.10.2025
- 
							Ніжність, що смакує до чаю: новинка зефір від власної ТМ Varto вже у VARUS - 20.10.2025
- 
							Солодкий настрій у кожному шматочку: халва власної ТМ Varto вже у VARUS - 10.10.2025
- 
							VARUS запускає космічний Сирний фестиваль - 29.09.2025
- 
							Пивоколада від MAUDAU: як затримати літо в келиху - 22.09.2025
- 
							FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 16.09.2025
- 
							Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
- 
							Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
- 
							Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
- 
							Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
«Инкерман» в 2015 году продал на украинском рынке 864,5 тыс. дал вина
В 2015 году ООО «Торговый дом «Инкерман» реализовал на внутреннем рынке Украины 864,49 тыс. дал тихих вин.
Об этом сообщили в пресс-службе ООО «Торговый дом «Инкерман».
«По результатам 2015 года торговая марка Inkerman продолжает лидировать в категории тихих вин. Согласно данным компании RTRI (Retail tracking research international), компания закончила 2015 год с долей рынка 15,4% (в стоимостном выражении). В прошлом году торговый дом «Инкерман» реализовал на украинском рынке 864,49 тыс. дал тихих вин», — сообщили в компании.













 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
                						 
	                       			                       	 
	                       			                       	 
	                       			                       	 
	                       			                       	