-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
Українці у червні залишили в кафе та ресторанах більше 75 тисяч “цифрових чайових”
У червні українці залишили “на чай” офіціантам кафе і ресторанів більше 75 тисяч разів через сервіс cashless чайових ПриватБанку, найбільше з моменту запуску технології безготівкових чайових. Середня сума “подяки” в червні 2023 склала 99 грн.
“Сервіс чайових в POS-терміналах Приватбанку працює вже багато років і завжди чуємо довольні відгуки від офіціантів кафе та ресторанів” – каже Сергій Макаренко, керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку. – Ми плануємо і надалі розширювати цей функціонал в нашому обладнанні”.
Загалом, за даними ПриватБанку, з початку 2023 року кількість безготівкових подяк у закладах харчування офіціантам склала 369 тисяч cashless чайових.
Нагадаємо, що до 25 серпня ПриватБанк подвоїть чайові найбільш активним офіціантам українських кафе і ресторанів, якщо вони отримуватимуть подяку від клієнтів у безготівковій формі через POS-термінали ПриватБанку на картки Mastercard.
Потрапити до неї можуть всі офіціанти, хто в період акції отримуватиме чайові виключно в безготівковому вигляді на картки Mastercard ПриватБанку. За підсумками акції 20-ці діджитальних офіціантів банк подвоїть отримані за період акції подяки від клієнтів, а заклади, де працюють переможці, отримають безкоштовну PR-кампанію.
Чайові cashless – це додаткова транзакція при розрахунку на терміналі. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити “на чай”, і гроші зараховуються на картку офіціанта. Підключити сервіс може будь-який заклад харчування, де встановлені POS-термінали ПриватБанку. Детальніше про підключення можна дізнатися тут.