-
Zakaz.ua запустив доставку продуктів у Харкові - 16 hours назад
-
«Львіварня» проводить безкоштовні екскурсії для тимчасово переселених українців - 2 дней назад
-
Які продукти мають зберігатися у тривожній валізці - 19.05.2022
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
Володимир Авраменко: Українці все частіше обирають продукцію АВК
У першому півріччі 2016 року в Україні збільшилися обсяги продажів в бюджетному та верхньоціновому сегментах FMCG порівняно з першим півріччям 2015 року. Преміальний сегмент ринку кондитерських виробів також демонструє зростання, згідно з даними дослідницької компанії GFK Україна. У поточному році відбувся перерозподіл в категорії шоколадних виробів на користь вагової продукції.
Компанія АВК стабільно розвивається у багатьох категоріях кондитерських виробів. Згідно з даними Державної служби статистики України, за результатами 8 місяців поточного року АВК посідає 2 місце за обсягами виробництва шоколадних виробів серед усіх українських виробників, а її частка на ринку у цьому сегменті складає 20%.
За загальними обсягами виробництва АВК посідає 3 місце, вже кілька років залишаючись у топ-3 компаній ринку. Станом на серпень 2016 року показник обсягів виробництва зріс на 3,4% порівняно з відповідним періодом минулого року.
Окрім того спостерігається зростання динаміки виробництва АВК. Так, за 8 місяців поточного року, за даними Держстату, цей показник склав 33% по відношенню до відповідного періоду 2015 року.
У 2016 році компанія АВК залишається не лише одним з лідерів серед гравців ринку, а й фаворитом у споживачів. Покупці стали більш розбірливими та впевненими у своєму виборі, обмежуючи кількість марок, яким надають перевагу. «Кілька років тому український ринок зіткнувся з падінням попиту і зниженням купівельної спроможності. Тож ми завжди пропонували якісні солодощі, які доступні за ціною. Зараз, у свій ювілейний 25-й рік, АВК відновлює свої позиції», – пояснює популярність марки АВК серед споживачів Володимир Авраменко, генеральний директор компанії АВК.
За останні два з половиною роки АВК виготовила понад 155 000 тонн продукції. Солодощі АВК успішно продаються в Україні та ще у понад 50 країнах світу.
Про компанію АВК:
ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» – українська національна інноваційна компанія, один з лідерів кондитерської галузі. Почала свою діяльність в 1991 році. Центральний офіс знаходиться в м. Київ, а основні виробничі потужності зосереджено в м. Дніпро.
Виробництво компанії сертифіковано за міжнародним стандартом ISO 22000, що підтверджує бездоганну роботу системи управління безпекою харчової продукції на підприємстві. Продуктовий портфель налічує 370 найменувань. Продукція популярна у понад 50 країнах світу.
З 2014 по серпень 2016 року компанія випустила 155 237 тонни кондитерських виробів вартістю понад 5,8 млн грн. У травні 2016 року «АВК» вийшла в лідери з випуску шоколадних виробів в Україні, завоювавши 20% ринку. Будучи відповідальним платником податків, з початку 2015 році компанія перерахувала до державної скарбниці понад 300 млн гривень.