Zakaz.ua відновив доставку продуктів із МЕТRО

Доставка з МЕТRО повертається. З 29 серпня всеукраїнський сервіс доставки Zakaz.ua, після вимушеної довготривалої паузи, відновив співпрацю з МЕТRО Україна та вже почав доставляти продукти в Києві одночасно з трьох торговельних центрів мережі.

Замовити доставку можна на сайті metro.zakaz.ua або у мобільному додатку. Асортимент товарів онлайн-вітрини налічує майже 12 тис. одиниць. Формують замовлення професійні комплектувальники сервісу, які збирають все необхідне з полиць торговельних центрів відповідно до побажань клієнтів. Можливо також завчасно сформувати списки улюблених товарів як на сайті, так і в мобільному застосунку. Для замовлення попередньо сформованих списків продуктів достатньо декількох кліків.

«Компанія Zakaz.ua має багаторічний досвід доставки високоякісних товарів з мережі  METRO, наша успішна співпраця почалася ще в далекому 2013 році. До 24 лютого цього року ми здійснювали кур’єрську доставку в 15-ти найбільших містах України, а також забезпечували доставку товарів по всій країні у партнерстві з «Новою Поштою». Радий повідомити всім користувачам нашого сервісу, що після вимушеної перерви ми нарешті відновили доставку з МЕТRО Україна. Покупці нарешті можуть насолоджуватися якісним асортиментом, зокрема, власними ТМ мережі МЕТРО. Починаємо відкриття зі столиці і плануємо протягом найближчих тижнів доставляти також в інших містах України», – розповідає Андрій Курський, CEO компанії Zakaz.ua.

«З початком війни, як і кожен український бізнес, компанія МЕTRО Україна  стикнулася з багатьма викликами та проблемами, що потребували нагальних рішень. За цей час нам довелося змінювати логістику, залучати нових постачальників та коригувати асортимент. Незмінними залишається лише висока якість товарів, повна відповідність нормам НАССР та наше намагання надавати найкращий сучасний сервіс нашим клієнтам. Саме тому, ми повернулися до роботи з Zakaz.ua, який за довгі роки плідної співпраці зарекомендував себе, як надійний партнер у сфері онлайн-продажів та доставки», коментує Олена Вдовиченко, СЕО МЕТRО Україна.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO — це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de