-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 2 дней назад
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
У законному полі: як блогери зробили нелегальну фотосесію з легальним GREEN ENERGY™
«Ідеальний бо легальний» енергетичний напій GREEN ENERGY™ вже не раз закликав своїх споживачів дивитися на світ ширше, вириватися «на волю» – поза межі тривіальних уявлень про речі. Наприкінці липня бренд зробив це буквально, вперше в Україні влаштувавши стьобну фотосесію з популярними блогерами у справжнісінькому конопляному полі! Задум проєкту належить маркетологам ГК «Нові Продукти», а допомогло реалізувати ідею агентство ODDEE.
«Ми зробили ставку на те, чим точно обдарована наша креативна аудиторія – здорове почуття іронії. Ми вирішили трохи покепкувати та позагравати з публікою, водночас заткнувши за пояс одноманітне та нескінченне засилля полів лаванди, тюльпанів та рапсу, що враз наводнили стрічки соцмереж. Тож з одного боку ми спробували натякнути, що не завжди варто копіювати вже наявні поведінкові шаблони, а спробувати увімкнути власну фантазію і піти неординарним шляхом, інтерпретувати тренд у власному неповторному стилі. З іншого – ми просто хотіли показати, що немає нічого крамольного в рослині, яка насправді є традиційною аграрною культурою в Україні і досі вирощується як корисна сировина», – прокоментувала PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.
Ідея «конопляної фотосесії» надихнула найбільш «стиглі ягідки» нашого щоденного інформаційного поля – популярних лідерів суспільної думки. З радістю погодилися цього ясного липневого дня «поскубати травку» на камеру: Самвел Туманян, Максим Смірнов, Отіс, Глорі, Антон Мурафа, Даша Савіна, Надя Шнайдер та Лея Верич. Організатори дуже ретельно обирали, з ким співпрацювати в такому яскравому іміджевому проєкті, що відображає саму ідеологію та світоглядні засади волелюбного енергетичного бренда. Тож для фотосесії були запрошені харизматичні особистості, для яких є природним вільно висловлюватися, незалежно рефлексувати та сміливо самовиражатися, бо понад усе вони звикли цінувати особисту свободу.
[su_image_carousel source=»media: 8971,8972,8973,8974,8975,8976″]
Невдовзі після зйомок яскраві фото та відео були опубліковані в постах і сторіс блогерів, а також на офіційній Instagram-сторінці GREEN ENERGY™. Учасники проєкту охоче коментували під знімками власне ставлення до стереотипізованого мислення і на свій розсуд тлумачили поняття свободи, заохочуючи підписників до дискусії. Завдяки щирому зацікавленню блогерів запропонованою темою, вони не лише погодилися співпрацювати з брендом на максимально дружніх умовах, а й поширили справді нативний контент, який знайшов широкий резонанс серед користувачів.
«Це не перша активність, яку ми реалізуємо для GREEN ENERGY™. Вперше в Україні ми відправили блогерів на фотосесію в поле конопель. Мені здається, багато хто навіть не знав, що в нашій країні є такі поля, та ще й легальні. Всі наші активності спрямовані на розвіювання стереотипів. Листочок конопель – це не лише наркотик, як звик думати багато хто. Поля наживо виглядають дивовижно, і навіть п’ять годин дороги не зіпсували нам настрій. Крім домовлених активностей із блогерами, ми отримали бонусом позначки в сторіс», – прокоментувала Аліна Циганок, креативна директорка агентства ODDEE.
Ця кампанія продовжує боротьбу GREEN ENERGY™ проти суспільних стереотипів та за розвінчування міфів стосовно канабіса. Лише цього року був реалізований сміливий Instagram-проєкт «Твоя легальна трава вдома», в рамках якого дев’ять відомих медійних персон отримало свій власний «острівець свободи» у вигляді клаптика живого газону. Ще раніше було запущено спецпроєкт із блогерами, в якому вони символічно лопали велетенську надувну кулю із баночкою напою всередині, щоб продемонструвати своє ставлення до необґрунтовано «роздутих» уявлень про властивості конопель. Подібні арт-перформанси вже стали гарною традицією для бренда, що невтомно спонукає аудиторію рішуче виходити за рамки буденності, сміливо проявляти індивідуальність і бути прогресивними в сприйнятті досягнень сучасності.
Світлини фотосесії з конопляним полем можна знайти в мережі Instagram за хештегами #GreenEnergy та #energylegalized. GREEN ENERGY™ продовжує трощити шаблони, скубати кліше та ламати стереотипи, заряджений невтомною вічнозеленою енергією!
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.