-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
Тріумфальне «приземлення» II сезону пригод Космонавта і Банки Revo!
Реактивні «Космічні блогери» обігнали «Фантастичний мультиенергетичний блокбастер» майже на 400 тисяч переглядів
Діти повинні перевершувати своїх батьків! Так шалений другий сезон про пригоди Космонавта і Банки Revo, який стартував у червні 2019 року, затьмарив торішній успіх свого попередника. «Космічні блогери» зібрали врожай у понад 1,7 млн показів, тоді як перший сезон підкорив позначку в 1,3 млн. Здається, це означає, що міні-серіал стає по-справжньому культовим.
«REVOТМ завжди був авторитетним знавцем найбільш хайпових явищ у молодіжній культурі, але за два останні роки ми створили принципово новий формат спілкування з аудиторією. Наш бренд «ожив» і втілився в два яскраві індивідуальні образи – Космонавта і Баночку – які мають можливість безпосередньо взаємодіяти з фанами, створюючи міцний емоційний зв’язок. На наш погляд, такий хід подій дуже органічний, адже шанувальники нашого енергетичного напою – це найсміливіші молоді люди з чудовим почуттям гумору, для яких REVOТМ – це більше, ніж просто продукт», – поділилася роздумами Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Саме тому дотепний сюжет із влучними пародіями та абсурдними подіями став просто-таки вірусним для фанів, які з нетерпінням чекали кожного нового випуску. В його центрі опинився Космонавт, у якого закінчилася земна віза, а для вильоту в космічне посольство йому було поставлено умову: спільно з Банкою розпочати кар’єру блогерів і зібрати 100 тисяч підписників. З цієї миті наші нерозлучні герої робили все для привернення уваги аудиторії: проходили навчання, знімали відеоогляди, давали і брали інтерв’ю. Але слава несподівано стала яблуком розбрату між друзями, від чого постраждали обидва: Банка втратила пам’ять, а Космонавта було ганебно депортовано з нашої гостинної блакитної планети…
За 2,5 місяці показів 9 вибухових епізодів, хронометраж яких у другому сезоні збільшився з 2 до 5 хвилин, привели на офіційний Youtube-канал revoenergydrink 5,8 тисяч сабскрайберів, а на Instagram-сторінку – понад 17 тисяч нових фоловерів. У серіалі не лише були задіяні нові цікаві герої та колоритні старі знайомі, але й запрошено «зоряного гостя» – відомого блогера Пашу Бумчика.
Другий сезон відзначився сплеском інших Instagram-актівацій окрім основного розвитку подій. Банка і Космонавт влаштовували прямий ефір і чат із фанами, де відповідали на запитання і розігрували призи, серед яких – унікальна брендована джинсовка. Було запущено новий відеоформат «Банка Revo дивиться і коментує кліпи», де «експертній оцінці» підлягали всі новітні зразки кліпмейкерства. Але, мабуть, найвідчутнішим досягненням рекламної кампанії можна вважати появою AR-маски Банки в Instagram. Нагадаємо, що соціальна мережа нещодавно відкрила українським компаніям можливість створювати власні брендовані маски. Група Компаній «Нові Продукти» спільно з #ODDEE Agency однією з перших скористалася цією опцією. В результаті понад 20 тисяч осіб приміряли на себе забавний образ дивакуватої Банки та майже 8 тисяч поділилося фото й відео на своїй сторінці. Всього ж нова розвага зумовила понад 650 тисяч органічних переглядів!
«Ми хотіли привернути увагу прогресивної молоді: тих, хто любить гумор «на грані», кого вже не цікавить КВН, чию увагу можна привернути лише діючи «поза правилами». Ми вважаємо, що протягом другого сезону нам це вдалося – про це свідчить динаміка зростання Instagram-профілю та YouTube-каналу. Але не з усіма завданнями ми впоралися: ставили перед собою мету 100K фоловерів, а дійшли лише до 67K. Зате ми одними з перших протестували Intsgram-маску, яка за 6 днів набрала охват у 380K. Отже, REVOТМ був і залишається інноваційним брендом, який незабаром знову порадує своїх прихильників чимось новеньким», – прокоментувала статистику фанової активності Аліна Циганок, креативний директор агентства Oddee.
Чи буде продовження у ексцентричної інтернет-саги – поки залишається інтригою. Фани збентежені неоднозначною кінцівкою другого сезону і вимагають від авторів подальшого розвитку подій. «Ми ретельно стежимо за реакцією аудиторії і дуже переймаємося кожним коментарем. Бренд, безумовно, цінує таке тепле ставлення, тому в новому сезоні неодмінно підготує щось таке, що здивує і порадує шанувальників. Тому що все, що робиться REVOТМ, робиться з величезною любов’ю», – підсумувала Олена Селютіна.