-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 21.02.2025
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 21.02.2025
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Співзасновник bafood Дмитро Дубілет: ми запускаємо додаток і винагороджуємо найактивніших клієнтів
Український фудтех-стартап bafood запускає новий додаток, у якому зібрані всі «кухні» бренду. З цієї нагоди компанія оголосила про розіграш абонементів на обіди серед користувачів.
Завантажити застосунок можна за посиланням.
Мобільний додаток від bafood об’єднає усі кухні, які представлені в «віртуальних ресторанах» компанії: домашня їжа, паназійські страви та стріт-фуд. Безкоштовна доставка за 30 хвилин, простий інтерфейс і миттєва служба підтримки в месенджерах — новий сервіс покликаний спростити замовлення страв і зекономити час клієнтів.
Щоб зробити додаток максимально зручним для користувачів, bafood пропонує киянам залучитися до його розвитку та взяти участь у розіграші. Для цього потрібно зареєструватися у сервісі, протестувати застосунок і запропонувати власні ідеї та рішення щодо покращення його дизайну або функціоналу. Чим більше пропозицій — тим більше шансів отримати один з абонементів на обіди від bafood.
«Одна з головних цінностей bafood — клієнтоорієнтованість. Ми прагнемо зробити наш додаток якомога зручнішим для клієнтів, саме тому в онлайн-режимі залучаємо їх до взаємодії. Із запуском нового додатку ми вирішили геймифікувати цей процес та зробити його вигідним для обох сторін: ми отримуємо чесний фідбек, який допоможе вдосконалити наші послуги, а клієнти — технологічний та корисний сервіс», — зазначає один із засновників bafood Андрій Барашенко.
Розіграш проходитиме у самому додатку, а свої ідеї користувачі зможуть надіслати в телеграм-бот @bafood_feedback_bot.
Мета bafood — не лише створити технологічний додаток, але й об’єднати навколо компанії однодумців, які хочуть жити у новій моделі споживання майбутнього, де взагалі не потрібно готувати. Це небайдужі, лояльні клієнти, які цінують свій час, а тому звикли обирати якісні, інноваційні продукти.
Відзначимо, застосунок bafood вже можуть протестувати користувачі IOS, а згодом він буде доступний на пристроях Android, а також у веб-версії.
Про bafood: фудтех-стартап, заснований восени 2020 року. Власна доставка вже має у Києві 6 точок: в центрі, на Правому та Лівому березі. bafood руйнує стереотипи щоденного харчування та допомагає клієнтам звільнитися від рутини приготування їжі і реінвестувати свій час у себе: кар’єру, спорт, емоції.
Як раніше зазначав Дмитро Дубілет, один з менторів bafood, у своєму телеграм-каналі: одна з переваг «віртуальних кухонь» — це відсутність витрат на обслуговуючий персонал та інтер’єр закладів, що дозволяє купувати інгредієнти високої якості й інвестувати у правильні технології.