-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
Штанцізмочувальна літня прем’єра: «ПОREVO» – REVOлюційний стендап-клуб!
Жарти, в які закохуєшся. Коміки, що збуджують. Напої, від яких течеш
Якими є найвідоміші дилери людського задоволення? Секс, рок-н-рол із усіма похідними і… звісно, гумор! Останнє тепер у руках справді надійних хлопців. Літній сезон відчиняє двері нового REVOлюційного стендап-клубу «ПОREVO», що має амбітний намір стати головним майданчиком для вільного та буйного розвитку українського стендапу! Технічна і творча реалізація належить ODDEE Agency – давньому партнерові ГК «Нові Продукти» у створенні різноманітних резонансних рекламних спецпроєктів. Енергетичним натхненником шоу є REVO – бренд-несподіванка, бренд-позамежжя, що пропагує креатив і шаленство поза всякими рамками!
«ПОREVO» – це нове гумористичне шоу з динамічним форматом, концептуальною основою якого є яскрава нарізка зі сценічних виступів коміків, яка розбавлятиметься фановими відеосюжетами та істинно REVOлюційними напоями. Кожен випуск містить блок, де на основі REVO готується якийсь шалений коктейль, який у реальному житті ніхто ні готувати, ні пити не стане, адже його головний сенс у жартівливому сторітелінгу. Сцену «ПОREVO» лоскотатимуть до гикавки як талановиті молоді ноунейми, так і вже досить відомі українські стендапери, серед яких Женя Бабков, Олександр Жипецький, Роман Щербань, Женя Євсюков та інші. На роль ведучого запрошено шоумена, блогера та пранкера Івана Барбула, який вміє завести публіку з півоберта. Свіжі релізи «ПОREVO» з’являтимуться двічі на місяць на спеціально створеній YouTube-платформі.
Загалом «ПОREVO» сплановано як глобальний проєкт із двома основними напрямами роботи і форматами контенту: 1) Стендап – пошук і селекція талановитих стендап-коміків, організація та зйомка виступів, презентація артистів широкій публіці; 2) Скетчі – пошук, тестування і створення розважальних форматів із коміками та запрошеними інфлюенсерами. Стратегічна мета проєкту – зайняти культурну територію з величезним потенціалом, розвинути широку медійну платформу, створити власне ком’юніті, підняти рівень українського стендапу і закріпити за собою нішу. «Таланти повинні монетизуватися. Ми продовжуємо бути вірними своїй місії. Хоча територія стендапу активно розвивається, вона все ще не закріплена за жодним брендом. REVO™ як локомотив незалежного гумору – ось на чому ми сконцентруємо свої зусилля у найближчі декілька років», – прокоментував Іван Базар, засновник ODDEE Agency. «За наявності всього необхідного ресурсу для бурхливого розвитку – талановитих коміків, зацікавленої аудиторії, яскравого культурного базису і безмежжя актуальних тем, бракує одного, але надважливого елементу – фінансування у вигляді продюсерів і рекламодавців. За цей практичний бік питання взявся несамовитий енергетичний бренд REVO. Можемо сміливо передбачити, що з цим ключовим шматочком пазлу вдасться створити всі передумови для стрімкого бусту української стендап-сцени!», – продовжила думку Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника енергетичного напою REVO™.
Впевненості в успіху додає той факт, що це вже не перший влучний «вистріл» REVO у сфері гумору. 2018 року світ побачив легендарний міні-серіал «Фантастичний мультиенергетичний блокбастер» про пригоди нерозлучних друзів Космонавта і Банки REVO. Сагу з дев’яти божевільно смішних і трешевих 1-хвилинних роликів переглянув понад мільйон глядачів. 2019-го з’явилося продовження під назвою «Космічні блогери», яке лише за перші два місяці зібрало врожай у понад 1,7 мільйони показів. За мотивами серіалу вийшов паперовий та цифровий комікс, музичний кліп за участі реп-гурту «Курган і Агрегат», було вперше в Україні створено брендовану AR-маску Банки REVO в Instagram тощо. Загальний результат кампанії – 62 тисячі фоловерів в Instagram, 10 тисяч підписників на YouTube та повернення лідерської позиції REVO в категорії енергетичних напоїв. Амбітний стендап-проєкт «ПОREVO» продовжує експансію бренда в комічному жанрі та гуртування навколо себе молодіжної аудиторії.
Перший випуск «ПОREVO» вже в обоймі офіційного YouTube-каналу: One shot – one hit! Стендап-клуб качає шалена четвірка коміків. Нарцистично блискучий Олександр Жипецький розповідає про свої романтичні фантазії, пов’язані з червоною гілкою столичного метро, а також про сирну манію величі і уявного друга. Чарівливо наївний Женя Бабков ділиться непозбувними бентегами стосовно старшого покоління, яке опанувало сучасні технології, і тяжкого чоловічого життя крізь фокус жіночих фокусів. Чудний та простакуватий гуцул Роман Щербань живопише всі принади натуралістичного сільського життя. Історії про сімейні забобони і гендерні відмінності перукарів почуємо від кумедно тривожного Жені Євсюкова. П’яна вишенька на торті – приготування REVOлюційного коктейлю «Англійський сніданок», байки про який травить балакучий Іван Барбул.
Хочеш звабливо оголювати зуби в найсексапільнішій посмішці? Регулярно тицяй на вибухову кнопку свого задоволення – невгамовне «ПОREVO»! Тому що REVOлюційний стендап-клуб «ПОREVO» – це жарти, в які закохуєшся…
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 17 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проєкти понад 1,5 млн грн.