Ще більше співпраці заради життя! У березні проєкт «Крапля до краплі» взяв участь у благодійній ініціативі відомої телеведучої та онкоактивістки Яніни Соколової

Весна – час оновлення, оздоровлення та свіжих сил. Можливо, саме через це відбувся помітний розквіт активності в лавах українців, небайдужих до здоров’я ближніх. Виявляти свої найшляхетніші наміри та здійснювати значущі вчинки стало значно простіше з того часу, як проєкт «ДонорUA» та бренд «Природне Джерело» започаткували благодійну донорську ініціативу «Крапля до краплі».

Проєкт «Крапля до Краплі» вже півроку наполегливо працює над популяризацією культури донорства крові, гуртує однодумців і привертає увагу впливових бізнес-кіл, громадських діячів та лідерів суспільної думки до проблеми нестачі донорської крові в Україні. Відродити донорський рух, зробити безоплатне регулярне здавання крові масовим явищем, ба навіть модною течією – головна мета об’єднання, і вона поступово набуває все реалістичніших рис. Підтвердженням є те, що на початок весни вже сумарно зібрано 734 096 гривень фінансової допомоги, залучено 2 740 нових донорів та врятовано 8 220 людських життів. Актуальні дані відображено на сайті.

«Час плине як вода, і ось ми вже на рубежі нашого першого ювілею – півроку від часу заснування проєкту «Крапля до краплі». Це справді наснажує – спостерігати, стільки людей щодня долучається до руху: хто кров’ю, хто «своїми кровними», регулярно купуючи питну артезіанську воду «Природне Джерело». Ми спеціально розробили такий механізм, за яким, попри відрахування виробником коштів на благодійний внесок, фактична ціна для споживача не зростає. Тож все, що потрібно зробити, це лише обрати в магазині «змістовну воду» замість звичайної, здійснивши цим кроком свій свідомий вибір на користь чийогось безцінного життя. Приєднуйтеся, адже допомагати – це легко!», – закликала Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти».

У березні об’єднання «Крапля до краплі» працювало у звичному продуктивному режимі, продовжуючи та розвиваючи всі започатковані раніше проєкти. Активно залучалися нові донори, тривала просвітницька робота у рамках інформаційно-освітньої кампанії та популяризації здорового способу життя. Кожен донор у таких великих містах, як Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро, отримував свою подарункову пляшку води «Природне Джерело» за здійснений вчинок. 22 березня ми відзначили Всесвітній день води, нагадавши всім, наскільки концептуально важливим є взаємозв’язок крові та води у житті людини. Вся діяльність проєкту регулярно висвітлюється у соціальних мережах на сторінках «ДонорUA» та ГК «Нові Продукти».

Проте найбільш вагомою подією місяця стала участь у проєкті відомої телеведучої та онкоактивістки Яніни Соколової. У перший вівторок березня ініціатива «Крапля до Краплі» долучилася до благодійного івенту Red Brunch у Києві та Львові, організованого проєктом «Я, Ніна» та Фундацією #ВАРТОЖИТИ у партнерстві з «ДонорUA». В рамках події можна здати кров для онкохворих пацієнтів і волосся для виготовлення перук дітям, які втратили його через хіміотерапію.

Великий мультимедійний місійний проєкт «Я, Ніна» заснований на реальних подіях з життя відомої журналістки та телеведучої Яніни Соколової, яка за 7 місяців 2019 року поборола рак. Проєкт покликаний допомогти онкохворим людям усвідомити цінність свого життя та почати боротися за нього. Фундація #ВАРТОЖИТИ створена у співавторстві із громадською активісткою Олесею Корженевською і має на меті реформувати сферу онкології, донорства крові та паліативної допомоги в Україні. В липні 2019 року стартував перший Red Brunch у Києві, а вже у жовтні того ж року долучився і Львів. «ДонорUA» є постійним партнером події з дня заснування. У колаборації з проєктом «Крапля до Краплі» така співпраця відбулася вперше.

За підсумком зустрічей 2 березня на потреби онкохворих кров здав 41 герой із Києва та 27 хоробрих львів’ян. Одне кровоздавання рятує 3 життя, тож відвідувачам березневого Red Brunch вдалося загалом врятувати 204 життя! Всі, хто завітав на подію, а це і волонтери, і діти, і дорослі, мали змогу посмакувати артезіанською водою «Природне Джерело» та долучитися до донорської сім’ї. «Red Brunch уособлює добро, любов і життя. Ми вдячні нашим партнерам з проєкту «Крапля до краплі», які долучилися до нас і розділили ці цінності. Разом нам вдасться поширити в Україні тренд безкорисливої допомоги та підтримки людям, що відважно борються за кожен свій подих», – прокоментувала зустріч ініціаторка Red Brunch Яніна Соколова.

«Щодня, попри створену автоматизовану систему пошуку донорів крові, мені телефонує друг чи син, інколи донька, а найчастіше – мама малечі, і просить тут і зараз знайти кров чи тромбоцити. На жаль, система «ДонорUA» не виробляє кров, і це єдине, про що я шкодую. Все, що здійснює команда «ДонорUA», це допомагає створити достатній запас крові та її компонентів. У різних ролях: чи то партнера, чи організатора, гостя або учасника. Команда робить все, аби популяризувати донорський рух, оскільки від кількості постійних донорів  залежить кількість врятованих життів. Ми всі хочемо бути частиною чогось гарного та великого, і завдяки проєкту «Крапля до краплі» тепер кожен на це здатен. Це унікальна можливість унікального часу», – зазначила Ірина Славінська-Ріцнер, засновниця «ДонорUA».

З жовтня 2019 року стати частиною донорського руху може кожен, незважаючи на протипоказання чи побоювання. Тепер достатньо споживати питну артезіанську воду «Природне Джерело», адже частина прибутку від її продажу перераховується на розвиток проєкту «Крапля до краплі». Проте всі, хто бажає особисто стати донором крові, може в будь-який час, як і раніше, залишати заявку на офіційному сайті «ДонорUA» за посиланням

Довідка

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.

«ДонорUA» – автоматизована система рекрутингу та управління донорами крові, що розроблена з метою популяризації донорського руху в Україні. На платформі проєкту донори мають можливість ознайомитись з корисною інформацією, отримати консультацію лікаря онлайн щодо кроводачі, обрати центр крові або конкретного реципієнта.